Dzieciństwo

2/11/2015

Pamiętacie jak byliście mali ? Gdy Waszym największym problemem był fakt, że przegapiliście najnowszy odcinek Waszej ulubionej bajki lub brak jednej lalki. Chcieliśmy wtedy być starsi, ponieważ uważaliśmy, że będzie Nam więcej wolno, a te problemy znikną. Po części mieliśmy rację, problemy zniknęły, ale na ich miejsce pojawiły nowe, bardziej skomplikowane problemy. A czy Nam więcej wolno? Nie wydaje mi się, bo jeżeli rodzice widzą w Nas nadal małe dziecko to jak mogą Nam na więcej pozwolić? Pewnie za kilka lat będę miała jeszcze inne problemy  i teraźniejsze będą wydawać się niczym w porównaniu do przyszłych. Taka kolej rzeczy.


Kiedy kończy się dzieciństwo ?  Tak naprawdę to nigdy. Dla Naszych rodziców zawsze będziemy dziećmi. Patrzymy w lustro i widzimy siebie mającą tyle lat ile mamy, ale w oczach rodzica jest inaczej. Widzą w Nas małe bezbronne dziecko, nad którym muszą sprawować opiekę i które muszą za wszelką cenę chronić. Czy to dobrze? Z jednej strony bardzo nas to denerwuje, gdy mama lub tata traktuje Nas jak dziecko. A z drugiej strony, gdybyśmy się nad tym dłużej zastanowili to jest to wspaniałe, bo przecież dzieciństwo to najlepszy okres w naszym życiu. Z czym Wam się kojarzy słowo dziecko? No to chyba oczywiste, więc pomyślcie sobie, że jest to teraz Wasze małe dziecko, czyli Wasz mały skarb. Jest to wszystko co macie. Całe swoje życie poświęcacie temu maleństwu.


Cieszmy się tym, że nadal jesteśmy dziećmi !

A Wy co o tym myślicie?
Chcecie wrócić do przeszłości?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Masz w 100% rację!
    Chciałabym powrócić do lat, gdy bawiłam się lalkami, oglądałam bajki...
    Pozdrawiam
    PS Ja również chciałam dodać taki post za jakiś czas, nawet wczoraj go zapisałam w pomysłach na posty...
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och,dzieciństwo jak ja bym chciała do niego wrócić.
    Ja osobiście nigdy nie chciałam być dorosła.
    Kolorowe chmury>>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zatrzymać się w czasie i cały czas być w tym wieku, w którym jestem...
    szkoda, że to niemożliwe ;/
    piękne zdjecia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    Zgadzam się z Tobą, cieszmy się, że jesteśmy dziećmi póki możemy :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałbym przeżyć dzieciństwo jeszcze raz.
    Mam wrażenie, że wtedy problemy były bardzo małe.... a patrząc z perspektywy czasu, to w ogóle ich nie było!

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Uroczy psiak :)
    Też mi się wydaje, że za kilka lat będziemy się śmiać z naszych teraźniejszych problemów.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciństwo to najlepsze co może być w naszym życiu! Lecz czas płynie dalej i kiedyś musimy dorosnąć. Ale jeśli chodzi o mnie chętnie wróciłabym choć na chwilę do czasów dzieciństwa. :)
    Śliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja momentami bardzo chcę cofnąć czas i móc nadal żyć w tym beztroskim, dziecięcym świecie, ale niestety czas leci, najlepszym przykładem na to są moje urodziny, które już w niedzielę...

    W wolnej chwili zapraszam na nowy wpis:BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, rodzice zawsze będą widzieć w nas dzieci, ale to nawet dobrze. Mi nie spieszy się do doroslości...
    Kinga's Blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz prześliczne włosy :) Używasz może jakiś odżywek?

    Zapraszam do mnie :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście jestem zapewniana o tym, że zawsze będę 'dzieckiem' w pozytywnym tego słowa i odczuciu znaczeniu. :)
    Pomożesz ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://kajkams.blogspot.com/2015/02/cos-co-lubie-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tam moja szesnastka w niczym nie przeszkadza, a rodzice mają do mnie zaufanie i nie jestem za bardzo ograniczana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony chciałabym wrócić do tego beztroskiego życia, ale z drugiej teraz przeżywam najlepszy wiek :) Mimo wszystko zawsze będę się czuła dzieckiem :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo bym chciała wrócić do przeszłości. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu. Piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieciństwo jest jak gra - chcesz je przejść jak najszybciej a potem żałujesz, że już się skończyło.


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym być dzieckiem znów. Najlepiej takim co chodzi do 1 klasy podstawówki! Bo gimnazjum czy też liceum to same trudności ;)
    Pozdrawiam
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O masz rację ;c dzieciństwo było wspaniałe <3 pamiętam jaka byłam zła jak przegapiłam witch czy coś ;)

    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu i bardzo chciałabym znów stać się takim małym, bezproblemowym dzieckiem. Ale masz racje, dla naszych rodziców zawsze nim będziemy! :)
    Cudne zdjęcia ;*
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe