Lazy week

2/06/2015

Tak bardzo się rozleniwilam w ciągu tego tygodnia, że nawet nie zauważyłam kiedy zlecial mi pierwszy tydzień ferii. Poza tym boli mnie każdy mięsień, ale to nieważne. Dopiero dzisiaj ogarnęłam jak szybko to zleciało. Jestem po prostu przerażona, że jeszce tydzień i znowu szkoła. A najgorsze jest to, że po feriach czekają mnie egzaminy, co prawda wcześniej są jeszcze święta wielkanocne, ale i tak pewnie w swieta się nie będę uczyć.
Pamiętacie może jak pisałam Wam, że co roku  spędzam wakacje w tym samym miejscu?  Pamiętam,  że większość się dziwiła i pytała czy nie nudzi mi się to samo miejsce.  Odpowiadałam Wam wtedy, że nie, bo jestem juz do tego miejsca przyzwyczajona i czuje się w nim jak w moim rodzinnym mieście. To teraz Was jeszcze bardziej zaskocze ! Ferie również spędzam w tym miejscu właściwie to odkąd pamiętam. Wiem, że to może się wydawać dziwne, ale ja i moi rodzice jesteśmy osobami, które bardzo przywiązują się do różnych miejsc. Więc co roku jeździmy do Zębu (miejscowość niedaleko Zakopanego). Jest to mała miejscowość, w której wszyscy się znają. Wiadomo ma to swoje plusy i minusy, ale ja jeżeli jadę gdzieś odpocząć to musi to być mała miejscowość, czyli takie małe odludzie. 








You Might Also Like

26 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, a w twoich włosach to się zakochałam! <33

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [KLIK] ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się własnie kończą ferie, ale się cieszę, bo przez te dwa tygodnie zdążyłam się tak wynudzić... Uwielbiam Twoje zdjęcia!

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy ♥
    Mi również ten pierwszy tydzień ferii tak szybko zleciał!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz jadę do Austrii, już się nie mogę doczekać! :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś przepiękna! Ja niestety mam już szkołę :(

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Też bym z chęcią wybrała się teraz w góry.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudownie wyglądasz!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że czujesz się dobrze w tym miejscu!
    Jesteś bardzo fotogeniczna!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny design bloga :) Ładne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też od paru lat jeżdże w te same miejsce na wakacje, więc Ci się nie dziwię :) Ja już jestem tydzień w szkole po feriach. Zaczęłam odliczanie do wielkanocy, jakieś kilka dni odpoczynku od szkoły. Ufff..
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia :) Moi rodzice też często jeżdżą w to samo miejsce na wakacje, ja teraz raczej z nimi nie jeżdżę bo wolę obozy. :) Masz śliczne włosy!

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie czeka dokładnie to samo :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez ten tydzień też miałam okazję leniuchować (choć nie mam ferii XD) bo byłam chora.
    Śliczne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również minął już pierwszy tydzień ferii, ale dlaczego tak szybko - to jest najgorsze :(

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna <3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Dopiero zaczynamy przygodę z blogspotem dlatego byłoby nam miło gdybyś zaobserwowała, oczywiście się odwdzięczymy! :)
    http://modadookola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również zawsze we wakacje jeżdżę w to samo miejsce ^^
    Mnie również niedługo czekają egzaminy ;/ Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam i zachęcam do głosowania na mój blog w konkursie na Blog Roku ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz! Kocham twoje włosy.
    Nie kojarzę tej miejscowości ale kocham takie cichutkie, małe miejsca! Ja egzaminy dopiero za rok, na razie muszę przygotować się do bierzmowania.. ;/

    Zapraszam! :)
    Sandryyshen.blogspot.com - Klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie także ten tydzień bardzo szybko zleciał :(
    Z takim miejscem pewnie wiąże się masa wspomnień. Ale jeśli wszyscy się tam znają, to jeszcze fajniej:)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również w wakacje co roku jeżdżę w to samo miejsce! :)
    Pięknie wyglądasz ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja przez ferie się rozleniwiłam i teraz trudno mi wrócić do systematyczności.
    Śliczne zdjęcia.
    Masz cudownego bloga <3
    Obserwuje :)

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe