Photos

2/20/2015

Ostatnio moje życie znów wpadło w tą szkolną rutynę . Myślałam, że trudno będzie mi się przyzwyczaić do wstawania o 6:30 i spania po szkole. Najwyraźniej bardzo się myliłam ...Okazało się, że wstaje bez żadnego problemu, a jeśli chodzi o popołudniowe drzemki (mimo, że nie przepadam za spaniem popołudniu) to bez trudu potrafię zasnąć na godzinkę lub dwie (ewentualnie cztery). Mimo że był to dopiero pierwszy tydzień po feriach, nauczyciele postanowili Nas nie oszczędzać i mieliśmy mnóstwo pracy n ferie, a co za tym idzie, dużo wypracowań, kartkówek, sprawdzianów... A to dopiero początek, ponieważ kolejny tydzień zapowiada się jeszcze trudniejszy... no cóż zaczynam żyć myślą "Oby do Świąt Wielkanocnych".
 Z powodu braku dostępu do komputera, ponieważ jestem aktualnie w Lachowicach mogę Wam jedynie pokazać kilka zróżnicowanych zdjęć,  które trzymam na tablecie ;)






A jak tam u Was w szkole ?
Macie teraz ferie ?

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Też chodzę od tygodnia do szkoły. Już się trochę przyzwyczaiłam do szkolnej rutyny.
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie niestety się już skończyły, tak twoje:(
    Też mam masę wszystkiego, niestety...
    Piękne zdjęcia!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są piękne, niezwykle inspirujące :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowity talent!. Zdjęcia są cudowne!.
    Ja obecnie mam ferie, ale sama myśl ile mam do zrobienia rzeczy do szkoły to aż się załamuję.;P
    Powodzenia w szkole :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoje ferie niestety niedawno skończyłam ;/
    co do zdjęć to są cuuudowne, najbardziej podoba mi się ta fotka z gorącą kawą czy herbatą ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z waletynkowym OOTD :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia! współczuję szkoły ja co prawda mam jeszcze ferie ale dobry pomysł z tymi drzemkami :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie także szkoła,sprawdziany i kartkówki!
    Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :D
    Ja też mam teraz masę nauki :/

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam teraz ferie, więc jeszcze korzystam z odpoczynku! ;) Ale już w tym tygodniu będę musiała wziąć się za naukę...
    Prześliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są cudowne *.* ja mam teraz ferie :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ferie już dawno temu minęły. Też mam mnóstwo nauki, a w dodatku rozkłada mnie choroba, co nie wpłynie zbyt dobrze na szkołę, bo potem mam masę zaległości :/ Śliczne zdjęcia. Lubię takie mixy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie również się skończyły i niestety, ten tydzień również był przepełniony ciężką pracą.
    Ja jeszcze nie przyzwyczaiłam się do szkolnej rutyny :/
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam,

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również szybko przestawiłam się na 'czas szkolny' . Piękne zdjęcia ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, bardzo mi się spodobały :)
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety chodzę do szkoły :((
    cudowne zdjęcia!! :)
    pozdrawiam, MÓJ BLOG, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. robisz śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie mam ferie i próbuję je w stu procentach wykorzystać :)
    Ja jakoś nie potrafi spać w dzień, chyba że po całkiem nieprzespanej nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia *o*
    Ja niestety miałam ferie w pierwszym terminie i teraz chodzę do szkoły :(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdjęcia! <3
    Ja mam ferie. :)

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na szczęście jeszcze mam ferie! :D

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe