Plany... a może raczej ich brak

2/26/2015

Jak już pewnie zauważyliście wróciłam do szkolnej rutyny jeśli chodzi o bloga, czyli jeden post na tydzień. Naprawdę bardzo staram się pisać regularnie, ale dopiero teraz odczuwam to tępo trzeciej klasy. Niedawno zdałam sobie sprawę, że pozostało mi jeszcze TYLKO dwa miesiące i egzaminy. Denerwuje się nimi niesamowicie, ale chyba jeszcze bardziej wyborem szkoły. Do niedawna miałam w planach iść do liceum na profil humanistyczny. Niestety bądźmy szczerzy, pisanie różnego typu wypracować nie jest moją mocną stroną. Myślałam również żeby iść w stronę modelingu lub fotografii, ale niestety po1. jestem za niska, a po 2. nie wydaje mi się żebym się nadawała na modelkę. A jeśli chodzi o fotografię, to fakt faktem jest niedaleko mnie technikum fotograficzne, ale nie jestem do końca pewna czy nie jest to moja pasja tylko na "teraz". Jest to dla mnie ogromny problem, ponieważ ja nadal nie rozumiem dlaczego  już w tym wieku mamy decydować o naszej przyszłości ?

 Poza tym chciałam Wam z całego serca podziękować za 300 obserwatorów ! Niby to nic, ale pierwszy raz w tak krótkim czasie (2 miesiące) przybyło Was aż tyle. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję !

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Mam ten sam problem.
    Nie wiem gdzie chcę iść.
    Dla mnie to straszne że mam dopiero 16 lat.
    a już muszę decydować o mojej przyszłości.;//
    Ale niestety bd musieli sobie jakoś wszyscy poradzić.
    W końcu przed nami w sumie decyzja na prawie całe życie.
    Pozdrawiam. :D
    Świetny blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo, sama nie jestem pewna kim chce zostać w przyszłości, a już teraz ze wszystkich stron napływa to pytanie. Co prawda mam pare opcji, ale w końcu trzeba będzie się zdecydować na tę jedną rzecz...
    H.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko ty masz problem z wyborem następnej szkoły po gimnazjum sama mam taki problem. A z testami sobie poradzimy jak każdy.
    A blog idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny problem, tylko że to 6 klasa podstawówki... zrobiłam przerwę na blogu bo nie mam czasu na pisanie postów ;)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. też przed wyborem szkoły się stresowałam. Pierwszy rok byłam na profilu humanistycznym, a teraz się przepisałam na mat geo inf:) Nie ma się czego bać, musisz znaleźć plusy tego wszystkiego ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Faktycznie, również zastanawiam się dlaczego w tym wieku musimy wybierać zawód, w którym chcemy pracować za kilka lat :/ A wyboru również się boję, lecz wiem, że na pewno idę do Technikum :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w tej samej sytuacji. Przez ostatnie pół roku myślałam, że pójdę do liceum mundurowego, ale teraz mi się coś odmieniło i stwierdziłam, że chyba wolę iść gdzie indziej. Mam problem, bo nie umiem wybrać do jakiej szkoły chcę iść, a o profilu już nie wspomnę...

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie tę samą sytuację i wybór jest naprawdę ciężki. Całe szczęście, że dokumenty mogę składać do trzech szkół, które mam już wybrane, no a co będzie, to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, ja jestem w 6 klasie i wybieram gimnazjum.

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam ten problem. Tak naprawdę na wybór szkoły zdecydowałam się w ostatniej chwili, brałam pod uwagę głównie poziom i ilość punktów potrzebnych do dostania się, a jeśli chodzi o profil to wybrałam z takimi przedmiotami, które dobrze mi szły :) Nie żałuję wyboru. A Tobie życzę powodzenia! Ale nie martw się, jeśli w pierwszej klasie liceum stwierdzisz, że źle wybrałaś zawsze możesz się przepisać. Rozszerzenia głównie zaczyna się realizować od drugiej klasy, więc dużych braków nie będziesz miała :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na egzaminach i przy wyborze szkoły, na pewno będzie dobrze! :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze wolę nie myśleć co będzie po gimnzajum, hah...Ślicznie wychodzisz na zdjęciach!! ;*
    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby tylko u mnie były takie kierunki szkół średnich, ale i tak jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru i nie zmieniłabym decyzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem dopiero w drugiej klasie, ale już pomału zaczynam się zastanawiać nad przyszłością i dochodzę do wniosku, że nie mam żadnego planu na siebie :P Mówię znajomym, że mam jeszcze czas, gdy pytają się mnie gdzie idę. :) Życzę powodzenia w wyborze szkoły! Nie denerwuj się :) Będzie dobrze. ! ( tak piszę, a pewnie sama za rok nie będę spać i stresowała się)
    Gratuluję obserwatorów :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się strasznie stresuję testami *żółwik* ;/ I również nie wiem co chcę robić w przyszłości. Tak jak Ty, nie rozumiem dlaczego w tym wieku mamy już decydować o tak dalekiej przyszłości?
    Cudne zdjęcia! ;*
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 300 obs, myślę że należy Ci się,bo bloga masz świetnego :) Fajnie,że dodajesz regularnie.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na egzaminach dasz radę na 100%! :) Ale z tym decydowaniem o przyszłości się zgodzę.. nie powinniśmy decydować o niej tak wcześniej ;)
    Śliczne zdjęcia ♥ Jak dla mnie i tak jesteś modelką, haha ;*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam problem, egzaminy niedługo a ja się strasznie stresuje..
    A szkoła? porażka! Blisko mnie nie ma nic ciekawego, co jest dołujące a do internatu iść nie mogę...
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo interesującą urodę. Ile masz wzrostu dokładnie? Może jeszcze masz szansę urosnąć..
    Ja mam małe plany na przyszłość dotyczące psychologii, ale nie jestem jeszcze tego pewna.

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tak samo, kończą mi się teraz ferie i będę dodawać post raz na tydzień ;/

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety już w gimnazjum musimy myśleć o tym co chcemy robić. Czasami podejmujemy decyzje dobre , ale nie raz okazuje się ,że to nie to co było naszym marzeniem. Pamiętaj ,żeby się nie stresować i podejść do egzaminu ze spokojem ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdaje sobie sprawę jaki ten wybór jest trudny. Mnie czeka on za rok, ale kompletnie boje się tej decyzji ;/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż, jeśli nie wiesz co chcesz dalej robić to idź do liceum. Ja tak zrobiłam i na prawdę nie żałuję. Zmieniłam już raz profil klasy i jestem zadowolona:) Pomyśl czy chcesz iść na studia, jeśli tak to liceum, jeśli nie- technikum.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli bardzo jestes związana z fotografią i robisz to od dawna to myslę ze powinnaś iść do tego technikum :)
    Masz jeszcze trochę czasu na podjęcie decyzji, wiec może porozmawiaj o tym z kimś, kto może Ci pomóc w wyborze.

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z Tobą, w gimnazjum nie wiemy gdzie mamy iść ! To zdecydowanie za szybko na takie ważne wybory !
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś śliczna! :)
    Mi plany co do liceum zmieniały się już kilka razy, ale teraz zrozumiałam co muszę robić żeby pracować w zawodzie, który będę lubić :) Myślę, że się nie rozmyślę, a Tobie życzę dobrego wyboru! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. masz śliczne włosy <3

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety, ja również nie wiem, gdzie chcę być w przyszłości, a czas wciąż mija...

    Zapraszam jeśli znajdziesz chwilkę:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały post
    wyglądasz na zdjęciach fenomenalnie
    zapraszam do mnie na bloga : http://stylizacjeaiszy.blogspot.com/
    za każdy komentarz się odwdzięczam

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe