Pytania i Odpowiedzi

2/14/2015

Jaki jest Twój ulubiony film i serial?
Mam kilka ulubionych filmów, ale te, które mogę oglądać cały czas to "LOL", "Ostatnia piosenka" i "Now is good". A do seriali ostatnio się przekonała i mam 2 ulubione- "American Horror Story" i "Pretty Little Liars"

Czy masz taką piosenkę, która nigdy Ci się nie nudzi? 
Myślę, że jak będziemy słuchać czegoś na okrągło to zawsze nam się znudzi. Natomiast aktualnie cały czas słuchać tego -->KLIK

Jak motywujesz się do nauki, kiedy naprawdę nie chce Ci się uczyć?
Szczerze to po prostu myślę o swoich ocenach np. z matematyki.... to od razu mnie motywuje do nauki XD

Co chciałabyś zmienić w blogosferze?
Myślę, że jedną z głównych rzeczy, które chciałabym zmienić w blogosferze to "obserwacja za obserwację" i  pisanie komentarza tylko po to by "wypromować" swojego bloga. No cóż tu dużo mówić, myślę, że większość z Was wie o co mi chodzi. Poza tym mam w planach napisać osobnego posta na ten temat.

Czy masz swoje motto?
Po prostu cieszyć się z życia i z tego co się ma :)
 Co zwykle jadasz na śniadania?
Zawsze chce zjeść coś w stylu Pastelowe Love, a wychodzi na to, że jem jakieś zwykłe tosty...

Czym się inspirujesz?
Najczęściej weheartit albo po prostu przeglądam różne blogi

Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Myślę, że rodzina i przyjaciele (takie oryginalne)

Czy chciałabyś wybrać się na spotkanie blogerów? 
No oczywiście, że bym chciała, bo kto by nie chciał, ale myślę, że zrobiłabym się cała czerwona...

Czemu zaczęłaś pisać bloga?
Cała historia założenia bloga jest taka, że wyszłam pewnego dnia na sesję z Julką, nie wiedząc o tym, ze w ogóle istnieje coś takiego jak blog i nie wiedząc, że właśnie Julia go posiada. Następnego dnia moja koleżanka poinformowała mnie, ze widziała mnie na jej blogu itd. i wtedy poznałam całą tą blogosferę. I tak oto tutaj jestem i do Was piszę już ponad rok czasu. Jeeej!
Co jest Twoją motywacją do pisania?
To jest bardzo proste pytanie i myślę, że każda blogerka by tak napisała. Motywacją do pisania jesteście oczywiście Wy! No co tu dużo mówić, tak naprawdę to nigdy by mnie tu nie było gdyby nie Wy. 

Jak wygląda twój "plan dnia" ?
Planu dnia nie mam, mimo, że wielokrotnie próbowałam, ale zawsze wychodzi na to samo, czyli, że każdy dzień wygląda inaczej. I w sumie jestem z tego zadowolona, ponieważ ja uwielbiam robić coś spontanicznie. Ale mniej więcej mój, jakże interesujący dzień, wygląda tak: idę do szkoły, wracam i kładę się spać, potem robię lekcję i znowu idę spać. Tadam :) 

Dużo jesz słodyczy?
No cóż, prawda jest taka, że ja żyję tylko słodyczami. Potrafię zjeść 3 tabliczki czekolady w ciągu jednej lekcji... 

Co stawiasz na pierwszym miejscu?
Hmm... chciałabym napisać, ze szkołę, ale przypomniała mi się pewna sytuacja kiedy miałam się uczyć na sprawdzian z historii (z którego i tak dostałam 4, nie wiem jak), a wyszło na to, ze pisałam do 1 w nocy post dla Was.

Skąd biorą się pomysły na posty?
Jeżeli jest to taki typowy post, jak np. "podsumowanie roku" lub coś o moich akcesoriach fotograficznych, to po prostu przeglądam różne blogi. A jeżeli chodzi o takie "moje" posty no to z głowy :)

Czy masz problemy ze zdjęciami na bloga?
Tak ogromy, ponieważ w ciągu tygodnia, gdy wracam do domu jest już ciemno, dlatego jedyny czas na zrobienie zdjęć mam w weekend. 

Kto wykonuje Ci zdjęcia na bloga?
Wszystkie zdjęcia na blogu (chyba, że pisze w poście, że robił je ktoś inny) są robione dzięki mojemu Frankowi (tak, nazwałam swój statyw).

Książki czy filmy?
Zależy co i kiedy :)

Kim chcesz być w przyszłości?
Mam 3 zawody, które mnie bardzo interesują i są to: coś w kierunku modelingu, fotografii lub po prostu nauczycielka wychowania przedszkolnego :)

Jakie jest twoje największe marzenie?
By mieć oczywiście kochającą rodzinę i znaleźć pracę, z której będę czerpała przyjemność
Jaki aparat polecasz? 
Nie miałam doczynienia z innym aparatem niż tym co mam teraz (no chyba, że liczyć cyfrówkę, którą miałam jak byłam mała), więc mogę polecić ten co mam teraz. Jeżeli chcecie wiedzieć o nim coś więcej KLIK

Jakie dwie rady dałabyś początkującej blogerce? 
Szczerze to nie uważam siebie za kogoś, kto mógł by udzielać jakichkolwiek rad, bo jakby na to nie patrzeć to sama jestem początkującą blogerką, ale dobra:
1.Nie piszcie obserwacja za obserwację, ponieważ jest to bardzo irytujące, a na dodatek jaką macie przyjemność z tego, że macie "sztucznych obserwatorów" ?
2.Piszcie regularnie, i o tym co Was interesuje

Ulubieni youtuberzy i blogerzy?
Youtuberzy: JDabrowski, Rezi, Banshee i Wielmożny Igor-na nich wchodzę regularnie
Blogerzy: Pastelowe Love, Don't be normal, Pisane miodem, Pisane pasją, Sara, La Victoire, Different view of the life

Jak często chodzisz na zakupy?
Ostatnio bardzo rzadko.  Ale tak ogólnie to mniej więcej, co 2 tygodnie (i tak nigdy nic nie kupuję)

Jakie posty lubisz czytać najbardziej u innych blogerów?
DIY, OOTD, coś o fotografii, porady, coś typu "jak dbam o swoje włosy" i zdjęcia autorki bloga. Dlatego staram się pisać posty o czymś podobnym.

Zaglądasz na blogi, które czytelnicy podają w komentarzach? Może kiedyś wybierzesz jakieś ciekawe i napiszesz o nich ?
Tak, zawsze sprawdzam wszystkie Wasze blogi i no w sumie mogłabym kiedyś napisać taki post.

Robisz coś szczególnego z włosami ?
Właśnie ostatnio zaczęłam dbać tak bardziej o swoje włosy, bo zawsze się nimi nie przejmowałam, ale gdy zaczęły wyglądać jak siano trzeba było coś z nimi zrobić. Będzie również o tym post, także czekajcie :)

Wykonałaś ombre sama? Jeśli tak, to farbą/rozjaśniaczem z jakiej firmy?
Wykonała mi go fryzjerka, ale wiem tylko tyle, że to była farba :)

Czy Twoi znajomi wiedzą o blogu?
No cóż, plan był taki żeby nikomu nie mówić, ale jak wiadomo powiecie jednej osobie i jak się okazuje wiedzą wszyscy. Mimo to, gdy ktoś, ze szkoły się mnie pyta o bloga, to staram się unikać tego tematu.

Twoje włosy są naturalnie kręcone czy je kręcisz (jak tak to czym:)?
Moje włosy są naturalnie kręcone i z czasem coraz bardziej je lubię :)

Masz zwierzęta?
Tak, mam psa :)

Must have w każdej szafie dziewczyny?
Ciepłe swetry, przynajmniej jedna para dresów, sukienki i równego typu ubrania takie typowe "domowe" (wiecie o co mi chodzi).

Kim się inspirujesz?
Jeśli chodzi o blogerkę  to Don't Be Normal 

Czym jest dla ciebie blog?
Jest to coś w stylu pamiętnika. Zatrzymuję tu moje chwilę z życia i opowiadam Wam o nim. Poza tym rozwijam przy tym moją pasję- fotografia.

Co myślisz o blogerkach, które prowadzą bloga w wieku 10-12 lat?
Szczerze to jeżeli ten blog jest ciekawy i przyciąga uwagę czytelnika to co ma do rzeczy wiek ?

Jesteś wegetarianka ?
Nie, nie jestem.

Chcialabys byc ?
Nie do końca, bo uważam, że jednak wszystko zostało stworzone na potrzeby człowieka.

Miewasz sny ?
Tak, najczęściej są to tak śmieszne sny, że, gdy wstaję rano zaczynam się śmiać.


Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?
 No nie narzekam, ale wiem, że mógłby być zdecydowanie lepszy

Gdzie widzisz siebie za pięć/siedem lat?
Nie myślę o przyszłości, przeraża mnie ona :)

Jaki polecasz aparat cyfrówke ? 
przed lustrzanką miałam --> kodak easyshare sport 12mp i w sumie robił nawet całkiem spoko zdjęcia :)

Masz kręcone włosy od zawsze?
Tak, od zawsze, ale jakoś z czasem robią się coraz bardziej proste, bo jak byłam mała to miałam afro XD

Czego w życiu najbardziej żałujesz ?
Chciałabym tu napisać, że nie zrobiłam nic by nie stracić pewnej osoby, ale gdyby nie to nie miałabym teraz tak fajnej przyjaciółki. Dlatego nie wolno myśleć o tym czego się żałuję i iść do przodu :)

Na co zwracasz uwagę przy poznawaniu kogoś nowego?
Najbardziej na charakter, ponieważ ja mam dosyć trudny charakter i jeżeli ktoś go nie rozumie no to cóż ...

Jakich rzeczy byś nigdy nie zrobiła ?
Nie zrobiłabym sobie NIGDY tatuażu. I to nie tak, że mi się nie podobają tylko wiem, że jestem zbyt dużą panikarą i nie dałabym rady.

Czy chciałabyś kiedyś zrezygnować z prowadzenia bloga?
Jak na razie nie wyobrażam sobie życia bez "mojego małego świata", ale nikt nie wie co będzie za kilka lat, miesięcy, tygodni, czy nawet dni.


Macie jakieś jeszcze pytania ? Wpadnijcie na Aska :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Na wiele pytań odpowiedziałabym chyba podobnie. :D
    Prześliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jest mi bardzo miło, że czytasz mojego bloga♥ ja Twój tez uwielbiam, przepiękne zdjęcia!

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia!
    Świetnie odpowiedziałaś na pytania. Z pewnością na wiele z nich odpowiedziałabym bardzo podobnie ;)
    Pozdrawiam
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że nie odpowiadasz tylko jednym słowem :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące odpowiedzi, widzę moje pytania :)

    W wolnej chwili zapraszam na nowy wpis:BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia bloga dość ciekawa :) Świetne fotki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi! I piękne zdjęcia ;)
    Ja też jem dużo słodyczy i uwielbiam PLL :D
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również w blogosfere chciałabym zmienić obserwacje za obserwacje.
    Bo blog, który jest krótko prowadzony ma po kilku miesiącach 1000 obserwatorów.
    Tak samo jak ty uwielbiam słodycze.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi :)
    Najbardziej rozbawił mnie fakt, że robi Ci zdjęcia Franek (w pierwszej chwili pomyślałam, że tak ma na imię Twój brat :D)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, ja też zmieniłabym tą obserwację za obserwację ;)
    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! :)
    Fajny post, również zmieniłabym tą obserwacje za obserwacje.
    No i świetnie nazwałaś statyw :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi. Też uwielbiam te trzy filmy i tak samo zmieniłabym w blogsferze obserwacje za obserwacje i takie typu rzeczy :) Ładne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię stronę we heart it :) Fajne odpowiedzi. i śliczne zdjęcia :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pytania i odpowiedzi, a zdjęcia jak zwykle cudne! <3
    Też często chcę zjeść coś w stylu Pastelove lovee ale wychodzi.. co innego :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tego typu posty :) Ciekawe odpowiedzi!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne P&O :) ja też chyba nigdy nie zrobiłabym sobie tatuażu :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawiły mnie Twoje odpowiedzi. Uwielbiam takie posty ! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. super, uwielbiam takie posty ^^ też zmieniłam bym te same rzeczy w bloggerze co ty :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię film "Now is good", też oglądam tych youtuberów :))

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także nie lubię rozmawiać o moim blogu w szkole i staram się tego unikać.
    Ciekawe odpowiedz :)
    Jesteś śliczna :o! Strasznie mi kogoś przypominasz :)

    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W wielu sprawach, mam podobne zdanie do Twojego.
    Ciekawy post, lubię takie czytać.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy podobny gust :) Świetny post + śliczne zdjęcia. Chyba też nazwę mój statyw ♥ xD
    http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo "Pretty Little Liars"! Kocham ♥
    Polecam jeszcze serial "Teen Wolf" :D

    Alexa Blog

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥