Snow everywhere + Wyniki !

2/23/2015

Pierwszy raz od dłuższego czasu byłam w Lachowicach. Byłam na 100% przekonana, że będzie tam pełno błota, ponieważ jak w większości miast śnieg odszedł na dobre i coraz większymi krokami zbliża się wiosna. Najwyraźniej bardzo się myliłam. Gdy wjeżdżałam do Lachowic nie było prawie w ogóle śniegu, za to gdy wjechaliśmy na górkę, to po prostu jak inny świat. Śniegu było po kolana... Naprawdę było to coś pięknego, chociaż myślę, że dla zmarzluchów i ludzi, którzy ogólnie nie przepadają za śniegiem nie byłby to najlepszy widok. Poza tym była cudowna pogoda, dzięki czemu poprawił mi się ogromnie humor i jestem pierwszy raz tak bardzo szczęśliwa od dłuższego czasu.
 A teraz czas na wyniki :)
WYGRYWA:

1 miejsce:
2 miejsce:
3 miejsce:
Wyróżnienia:



 Dziękuję wszystkim za udział w konkursie :)
A dziewczyny proszę o jak najszybsze skontaktowanie się ze mną lub Sylwią :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Super zdjęcia :)
    Gratuluje wygranym :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *o*
    Gratuluję wygranym! Szkoda, że mi się nie udało, haha :D ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zwyciężczyniom!
    Zdjęcia przepiękne! ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia! gratuluję szczęśliwym zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam dosyć tego śniegu, dobrze że go u mnie już nie ma haha :)
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Piękne zdjęcia, takie słoneczne :) Ja już nie mogę doczekać się wiosny

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje zwyciężczyniom :) Śliczne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam dość zimy, dlatego już nie mogę się doczekać ciepłych, słonecznych dni :)
    Bardzo ładne zdjęcia!


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcom :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszłaś na zdjęciach. Pogoda robi swoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcom.
    Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :3
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach !!!
    Buziaczki !

    Jeżeli masz czas proszę o kliknięcie w link pt"KIMONO" w poście
    Odwdzięczę się obserwacją i komentarzem!!!!

    http://poziomkovelove.blogspot.com/
    http://poziomkovelove.blogspot.com/
    http://poziomkovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia <3
    Gratuluję wygranym :)

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥