Blogosfera łączy ludzi !

3/15/2015

Macie jakąś internetową przyjaciółkę lub przynajmniej osobę, którą poznałyście dzięki blogosferze? Jeżeli tak, to wiecie, że internetowa przyjaźń faktycznie istnieje i wiecie ile ta osoba dla Was znaczy. Traktujecie ją jak normalną przyjaciółkę. Nie zwracacie uwagi na to, że jest to tylko przez internet. A gdyby się okazało, że mieszkacie tylko 20 minut od siebie ?
Tak właśnie było w naszym przypadku. Jakoś 2 tygodnie temu Marta napisała do mnie na fb. Chodziło oczywiście o zwykły wygląd bloga. Zaczęłyśmy później ze sobą pisać i okazało się, że Marta jest naprawdę przemiłą osobą. Już po 2 dniach pisania wiedziałyśmy, że jakoś musimy się spotkać. Spotkałyśmy się wczoraj. Planowałyśmy to spotkanie od 2 tygodni, więc naprawdę nie potrafię opisać jakie uczucia mi towarzyszyły. Mimo to do samego końca się w pewnym sensie bałam, że jej nie pozna lub, że po prostu coś nie wyjdzie tak jak powinno, ale gdy zobaczyłam Martę na przystanku wszystko w jednej chwili odleciało i po prostu cieszyłam się tym, że jest i że ją nareszcie widzę. Było to coś cudownego i na pewno nie będzie to nasze ostatnie spotkanie.

Czy tylko ja uważam, że te oczy są po prostu magiczne ?
Chcę jeszcze tylko wspomnieć, że Marta również prowadzi bloga, na którego Was serdecznie zapraszam ! KLIK

 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Oczywiście, że mam :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku kochana , Jesteś najwspanialszą osobą ❤ Kocham Cię całym serduchem ! Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :* Pozdrawiam cieplutko 😻😚🙊💋💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://adziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będąc na feriach w Kraśniku,potrzebowałam pomocy w wyglądzie i napisałam do dziewczyny,poleconej przez koleżankę,co było dla mnie szokiem,bo ona akurat pochodziła z stamtąd ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze ze mieszkacie w Polsce i mozecie sie spotykac...
    no coz taki moj los :cc
    zapraszam do siebie :* http://zzoeydunn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że możecie sie spotkać:)
    Zapraszam do mnie na konkurs!!! Mam nadzieję, że weźmiesz udział. Twoje zdjęcia są świetne, a to konkurs fotograficzny:)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej! Ja też chcę! ;-; KC ♥
    Racja! Ona ma magiczne oczy *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że spotkałąś się zkimś z blogosfery :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Jesteście bardzo ładne *-*
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, że się poznałyście ! Też bym Cię kiedyś chciała poznać <333
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, mam nadzieję, że też kiedyś będę mogła poznać kogoś z blogsfery !! Zaglądam do Ciebie już od dawna, Twój blog jest świetny i zdjęcia, uwielbiam je oglądać :)

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie że się poznałyście, mam nadzieję ze również kiedyś poznam kogoś z blogsfery : )
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta! trafilam na nia przypadkiem u Sary na grupie czytelniczej, wchodze do Ciebie na bloga i widze ten usmiechniety ryjek w nowym poscie, no cos takiego! haha :D
    urocze, jak internet (blogosfera) potrafi polaczyc dwie osobki, jejciu!
    zapraszam do mnie: http://kodemire.blogspot.com/ <- swiezo otwarty, kazda pomoc mi sie przyda :) xo

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe