Kończę z Sweet Life !

3/04/2015

Od dłuższego czasu nad tym myślałam. No cóż w końcu musiał być ten dzień...

Spokojnie, nie kończę z blogiem, tylko po prostu będę zmieniać nazwę. Mam nadzieję, że Was nie wystraszyłam i, że nie pomyśleliście, że usuwam bloga na zawsze. Nie zrobiłabym tego. Moje całe półtora roku pracy... Chciałam tylko przyciągnąć Waszą uwagę, żebyście przeczytali lub chociaż starali się przeczytać. Bo będzie to post dosyć ważny, jeżeli choć trochę interesuje Was mój blog :)
Jak wiadomo gust i styl się w pewnym czasie zmienia. I doszłam do wniosku, że najprostszym sposobem będzie zmiana nazwy i adresu bloga. Niestety mam z tym duży problem, co chyba dało się zauważyć, ponieważ przez 2 lub 3 dni mój blog był nieaktywny. Tak zgadliście starałam się zmienić adres tak by po wejściu na mojego bloga przekierowywało was automatycznie na nowy adres. Niestety nie dałam rady, a nie chce, żeby jak ktoś wchodził na mój stary link pisało "Blog został usunięty!". A tym bardziej nie chcę tworzyć nowego i zaczynać od podstaw. Przecież byłoby to samobójstwo! Myślę, że sami dobrze wiecie ile ten blog da mnie znaczy, każdy nowy obserwator, komentarz, każde wspominanie o mnie u kogoś na blogu, no cóż jest to coś cudownego. Także jeżeli wiecie jak zrobić to automatyczne przekierowywanie to proszę napiszcie mi w komentarzach lub facebook'u :)
Kolejna sprawa to kanał na YouTube ! Ostatnio jak wcześniej pisałam, jestem bardzo szczęśliwą osobą, chociaż nie to za dużo powiedziane. Ogólnie mam taki "pozytywny czas". Ogólnie rzecz biorąc ma gdzieś, co ludzie o mnie mówią. Robię to co kocham i nikt mi tego nie zabroni! Więc jeżeli chcecie mnie zobaczyć w roli youtuberki to również piszcie mi w komentarzach !
Mam nadzieję, że przyjmiecie te zmiany i nie wpłynie to bardzo na moich obserwatorów i czytelników :) Przecież to będzie nadal ten sam blog, tylko z inną nazwą i może w troszkę innym stylu.




Jest to ostatni post na Sweet Life, ponieważ już w weekend będę zmieniała link i nazwę ;)
Jeżeli nie uda mi się zrobić tego automatycznego przekierowywanie to, jakby coś to będzie nowy link
---> this-annie.blogspot.com :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Jak tylko zobaczyłam tytuł posta, to oczy mi sie powiekszyły i tylko pomyslałam "o nie!"
    Dobrze, że to tylko zmia nazwy, uff... :D
    Ja też zmieniałam nazwę i nie uniknęłam niestety tego "blog został usunięty'' ..
    Piękne zdjęcia ;))

    MÓJ BLOG <----zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po przeczytaniu tytułu posta i pierwszego zdania, się przestraszyłam. Myślałam, że chcesz usunąć bloga... na szczęście tak nie jest :) Niestety nie wiem jak się robi takie przekierowanie więc ci nie pomogę :/ Śliczne zdjęcia!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie wystraszyłaś tym tytułem posta! Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić to automatyczne przekierowywanie :) Z chęcią zobaczyłabym Cię w roli youtuberki!!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądam sobie bloggera i tu nagle "Kończę z Sweet Life". Wiesz jak się wystraszyłam? xD Naprawdę bardzo lubię twojego bloga i jak zobaczyłam, że to nie prawda, to kamień spadł mi z serca. Niestety nie wiem jak zrobić adres, który będzie przekierowywać. Sama kiedyś jak zaczynałam z blogiem i jeszcze nie znałam się na rzeczy chciałam zmienić nazwę- wpisałam nową, zatwierdziłam i jak się później okazało stary link "przepadł" i nie dało się z niego wejść na bloga :/ Mam nadzieję, że uda ci się znaleźć rozwiązanie, a jeśli nie to pamiętaj, aby nas poinformować o zmianie nazwy :D

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam jak będzie wyglądał link pod koniec posta ;) a to jest ostatni post na sweet life ;) juz za 3 lub 4 dni będę wszystko zmieniać ;)

      Usuń
    2. Faktycznie, nie zauważyłam wcześniej. A nazwę już zapisuję :)

      Usuń
  5. Niestety nie wiem, jak mogłabyś to zrobić.. A nazwę zapisałam i czekam na weekend! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie wiem jak to zrobić :/ jeju tak się bałam, że kończysz z blogiem! :O

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre zmiany i z miłą chęcią zobaczyłabym Ciebie w roli Youtuberki! ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obserwuje Twojego bloga od niedawna, ale mysle ze nadajesz sie ja youtuberke :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy zobaczyłam tytuł posta, naprawdę pomyslałam że usuwasz bloga xD dobrze, że to tylko zmiana nazwy :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę nadal czytać twojego bloga, czasami zmiany wychodzą na dobre. Nie wiem jak zrobić to przekierowywanie, ale jeśli się dowiem to Ci dam znać.
    Pozdrawiam, Karmelka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie brzmi ten nowy link. Oczywiście, że chcę Ciebie na YT :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się wystraszyłam, że usuwasz bloga ! Piękne zdjęcia jak zawsze <33

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Po tytule posta wystraszyłam się że chcesz usunąć bloga :o Mam pomysł co do przekierowania na nowy adres. Napiszę na e-mail. :)


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam tytuł i się przestraszyłam. Dobrze, że będziesz nadal prowadziła bloga. A co do You Tube to tak zacznij prowadzić You Tuba !!! :))))
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Agata Szczurek zmieniała tak nazwę, może napisz do niej to ona ci pomoże. Z chęcią bym cię oglądała na yt sama chce nagrywać ale boję się że nie będę oglądana :(

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuje będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nie wiem jak to zrobic. Ale sie wystraszylam patrzac na tytul. Swietnie byloby cie zobaczyc w roli youtuberki!

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tym youtubem. Z chęcią będę Cię oglądać :) Co do adresu to niestety nie wiem, jak to zrobić.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiany są potrzebne! :D W roli youtuberki chętnie cię zobaczę ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. OO, z niecierpliwością czekam na kanał na yt ! <3

    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. przestraszyłam się, heheh! My też chcemy zmienić adres ale nie chcemy komplikować tego innym!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Kanał na yt to by była super sprawa. Chciałabym cię zobaczyć w roli youtuberki.

    optymiistkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, szkoda że ja nie umiem tego zrobić,a chętnie bym Ci pomogła. Czekam na zmianę :))
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytając tytuł posta przestraszyłam się. Myślałam, że chcesz zakończyć bloga. Wczytując się w post przekonałam się, że zmieniasz nazwę. Bardzo się wtedy ucieszyłam :) Pomogłabym Ci z przekierowywaniem, ale niestety nie wiem o co w tym chodzi :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czekam na Twój kanał na YouTube. :)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobry pomysł ze zmianą nazwy :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem pomysł z YouTubem jest genialny! Czekam ze zniecierpliwieniem aż będziesz youtuberką! (po raz pierwszy widzę twój blog a od razu jestem zachwycona, powodzenia!)

    http://hellomyflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zdjecia sa przecudne . Masz piękne oczy. *-*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥