Od początku? Nie do końca.

3/06/2015

Nadal nie umiem zrobić tego przekierowania, ale zrobiłam coś, dzięki czemu po wpisaniu mojego starego linku jakoś można się tutaj dostać. Dziękuję za to pewnej dziewczynie, która mi napisała co i jak ! Bo sama w życiu bym na to nie wpadła, mimo że było to oczywiste i bardzo proste.
 Miałam w planach przenieść wszystkie wcześniejsze posty do Sweet Life (tak ten link nadal istnieje) i zacząć tutaj całkowicie od początku, tyle że z Wami, ale bałam się, że wtedy Was stracę. Poza tym jednak mam jakiś sentyment do tych postów i w ogóle. Co prawda nadal by  były, tyle że pod linkiem Sweet Life, ale jednak nie jestem pewna. Chyba jestem zbyt sentymentalna, bo nawet jak zmieniłam nazwę i link to tak jakoś mi się smutno zrobiło, a z drugiej strony byłam bardzo szczęśliwa, że nareszcie się pozbyłam tego różowego wyglądu bloga i jakże genialnej i z całą pewnością oryginalnej nazwy ... No bo tak szczerze to chyba naprawdę nie było nic gorszego niż "Sweet Life", a na dodatek z pięcioma "E" w linku. Serio ?! Normalnie niewierze, że mogłam coś takiego wymyślić, mało tego! Dziwię się, że to tak długo miałam. Wiem, że teraźniejsza nazwa też nie jest jakoś super oryginalna, ale na pewno jest lepsza niż to co było wcześniej.
Na dodatek jestem bardzo zadowolona z wyglądu. Jest taki jaki chciała, czyli prosty, jasny, czarno-biały, ale z małymi dodatkami pasteli (bardzo małymi). Idealny jak dla mnie !

 
 A co Wy myślicie o nowym wyglądzie ?
Przenieść posty ?

You Might Also Like

24 komentarze

  1. No nareszcie , doczekałam się!
    Wygląd śliczny ! :D

    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz to przenieś posty, na pewno będziesz miała co wspominać później a tak to czytelnicy będą musieli skakać po dwóch blogach:)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz przenieść posty, czytelnikom będzie wygodniej. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo bardziej podoba mi się tak, jak jest teraz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd jak najbardziej mi się podoba,jeśli chcesz możesz przenieść posty to dobre rozwiązanie-nie trzeba będzie po dwóch blogach skakać :)
    Kolorowe chmury >>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że dobrym rozwiązaniem będzie gdy przeniesiesz posty ! Świetny wgląd bloga ♥

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostaw tutaj wszystkie posty! :)
    Wygląd śliczny ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Przenieś posty, myślę że są świetne i nie warto ich usuwać :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz przenieś posty, jeśli ktoś będzie chciał zobaczyć od czego zaczęłaś, będzie mu łatwiej:)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że lepiej będzie jeśli przeniesiesz posty!
    Nowy wygląd jest bardzo ładny :)

    maja-rusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że lepiej będzie jak te posty będą tutaj. Włożyłaś w nie dużo serca. A co do wyglądu, to jest prześliczny ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wygląd bloga sama chciałabym taki mieć :) Prześliczne zdjęcia :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wygląd.Masz rację mimo nowego wyglądu i nazwy też nie potrafiłabym się rozstać ze starymi postami :)
    Pozdrawiam

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć moje niektóre stare posty wołają o pomstę do nieba, nie potrafiłabym ich usunąć, są świetną pamiątką i dowodem na to, że idę do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia, a wygląd o wiele lepszy *.*
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląd cudowny ale to już wiesz misia <3 Stanowczo zostaw posty tutaj :*
    Czekam na kolejny post łobuzie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że Ci się udało :) Nowy wygląd jest cudowny, a posty... zostaw tutaj :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląd jest śliczny,wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥