SPRING

3/24/2015

Jak pewnie zauważyliście coraz mniej udzielam się na blogu. Jest to spowodowane egzaminami, ponieważ nauczyciele chcą z nami przerobić jak najwięcej materiału, a dodatkowo dochodzą nam powtórki z wszystkich 3 klas, a został nam już tylko miesiąc. Oznacza to dużo pracy, mało czasu. Przyznam się szczerze, że  nie myślę  o tych egzaminach AŻ tak dużo, natomiast gdy przypomnę sobie, że mogą on zaważyć na moją przyszłością w momencie przechodzą mnie dreszcze. Niestety jak już pewnie wiecie, należę do tej grupki osób, które strasznie stresują się tego typu wydarzeniami, powiedziałabym wręcz, że panikują. Na dodatek nadal niemam określonego liceum i profilu, co jeszcze bardziej mnie dobija.
Obiecuję Wam, że po egzaminach, gdy naprawdę będę w niebo wzięta, zabiorę się za bloga, kanał na YT i wszystko inne. Zacznę znowu robić po 10 wyglądów na dzień, a nie tylko w weekendy co 2 tygodnie (jeżeli ktoś czeka na design to przepraszam, przypomnijcie mi się w weekend).
Nie da się nie zauważyć, że zawitała do Nas nie tylko kalendarzowa wiosna. Na dworze robi się coraz cieplej, dzięki czemu nawet zwykły powrót autobusem do domu sprawia mi radość (Ania jak zawsze pozytywnie). Dodatkowo myśl, że zostały mi tylko 3 dni szkoły i wolne jeszcze bardziej poprawia mi humor.

A Wy piszecie coś w tym roku ?
Lubicie wiosnę ?

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Na egzaminach na pewno pójdzie ci dobrze! Czekam na premierę kanału na YT :D

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :) Na pewno poradzisz sobie dobrze na egzaminach :)

    http://adziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie piszę w tym roku egzaminu, życzę Ci powodzenia!
    a co do wiosny to chyba jest moja ulubiona pora roku!
    ewaskoczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak ja się stresowa lam tym egzaminem. Teraz bedzie mnie czekał kolejny stres za 2 lata na maturze :(
    Dasz rade! Wierzymy w ciebie i trzymamy kciuki<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam egzamin jeszcze przede mną, ale potrafię zrozumieć twój stres. Dasz radę, wierzymy w ciebie!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem w identycznej sytuacji, choć wyjątkowo nie stresuję się testami :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz się czego bać, wszystko pójdzie dobrze :) ja to się dopiero boje matury w maju, szczególnie ustnej :)

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero niedawno wybrałam liceum i profil. Jeżeli chodzi o profil, nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja np. na stronie mojego liceum znalazłam tabelkę gdzie koło każdej klasy były podane kierunki studiów, które możesz później podjąć Link do tej tabelki . Oczywiście musisz wziąć też pod uwagę, z których przedmiotów nauka idzie CI najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też niestety już za nie cały miesiąc piszę testy gimnazjalne...:/
    Prześliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za rok będę pisała egzaminy, już się boję :(
    Uwielbiam wiosnę, to najlepsza jak dla mnie pora roku :)
    Cudowne zdjecia.
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Egzaminy jeszcze przede mną, ale niestety jutro mam test :) Jeśli chodzi o wiosnę to uwielbiam :) Cudowne zdjęcia :*
    Mój Blog✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja piszę maturę za rok, powodzenia Ci życzę ! Jesteś bardzo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też w tym roku piszę egzaminy i w szkol obecnie jest okropnie,caly czas nauka i powtarzanie i w kółko to samo:(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja egzaminy piszę dopiero za 2 lata, więc mam czas na naukę haha

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy filmik:) HOLIDAY OUTFIT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie tak samo teraz przed testami słabo na blogu ale trzeba będzie to narobić po testach ! ;)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia! <3
    ja mam za rok testy...
    Obserwuję <3 miło mi by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie egzaminy dopiero za 2 lata czekają, ale to zleci zapewne w mgnieniu oka!
    Śliczne zdjęcia *.* kc ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. ja piszę w tym roku i nie przejmuje się, bo wiem, że jestem dobrze przygotowana :)

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie :) mam nadzieję, że mogę liczyć na miły komentarz lub obserwacje :) Miłego dnia ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam w tym roku egzaminy :( masz prześliczne włosy! :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wiosnę, moja ulubiona pora roku :))
    Zapraszam:
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. póki co u mnie wiosny nie widać ;/

    Wesołych Świąt ;)
    ✿MÓJ BLOG - KLIKNIJ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pisałam w ubiegłym roku i szczerze, nie za bardzo się stresowałam. Bardziej przerażał mnie właśnie wybór szkoły, chociaż i tak od września zmieniam profil haha ;) Śliczne zdjęcia i bardzo podobają i się twoje włosy! :o
    Obserwuję :) <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie martw sie tym profilem, ja wybralam dopiero tuz przed skladaniem papierow :D

    ♥Zapraszam do Sali-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przejmuj się tak! Ważne testy, ale pamiętaj, że stres może wszystko popsuć!
    Śliczne zdjęcia :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy powinien mieć na świecie miejsce, gdzie może posiedzieć w ciszy i spokoju, ale nie zapominajmy o czasie z rodziną :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mojego bloga: http://fashioncarolinna.blogspot.com . Jeśli ci się spodoba zaobserwuj moją stronę aby być na bieżąco z postami i nowościami :)
    Jeśli masz ochotę możesz wziąć też udział w którymś z moich dwóch konkursów:
    1. http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/03/perfekcjonizm-droga-do-szczescia.html
    2. http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/04/wielkanocny-konkurs-fashioncarolinna.html

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥