Wielkanoc

4/05/2015

Mówiąc szczerze to aktualnie jest godzina 01.32 a ja siedzę na strychu mojej babci. Tak wiem, dziwne miejsce do pisania postów, ale powiem Wam szczerze, że ostatnio bardzo często staram się znaleźć miejce gdzie będę mogła posiedzieć chwile w ciszy. Biorę zeszyt i pisze to co mi wpadnie do głowy,  a uwierzcie dużo w niej siedzi.


Natomiast pewnie, gdy będziecie czytać ten post ja będę szalała ze szczęścia,  że nareszcie mam coś na co tak długo czekałam. Będę spędzać czas z rodziną, oglądać filmy, jeść, siedzieć w kościele... wszystko jest możliwe.
Dobra nieważne. Z racji tego, że gdy to czytacie będzie Niedziela rano to jednak chciałabym Wam złożyć życzenia. Niestety nigdy nie byłam w tym dobra i zawsze moje życzenia wyglądają podobnie, nie ważne czy to urodziny, sylwester, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Natomiast dzisiaj wyjątkowo chciałabym się jednak do nich troszkę przyłożyć. Także życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, wymarzonych prezencików, dobrych ocen, dużo pieniędzy, aby udało Wam się zobaczyć zajączka wielkanocnego (jak go spotkacie, pozdrówcie go ode mnie), żebyście mogli ronić to co kochacie, żeby były wokół Was osoby, które Was zawsze wspierają  w tym co robicie, zebyscie nigdy nieptrzyli na to co mowia inny i dazyli do celu i żebyście nigdy, przenigdy się nie zmieniali, ponieważ pamiętajcie, że każdy z Was jest cudowny na swój wyjątkowy sposób !



Wybaczcie, ale były to jedyne zdjęcia, które miałam na tablecie :(

A wy co dostaliście na Święta ?

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Cudne zdjęcia!
    Wesołych świąt! :)
    http://nessiesmk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, twój tablet ma cudowną jakość!
    Też nie umiem składać życzeń, haha :D.
    W każdym razie Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, trzymaj się cielutko! :*
    ☺natty-and-natty.blogspot.com☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia!
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemni, moje życzenia również ą niemal zawsze takie same :) uwielbiam rodzinne spotkania i imprezy ale zawsze składanie życzeń jest dla mnie nie lada trudnością :)

    byc-jak-ksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś próbowałam się nauczyć wierszyków na pamięć, a teraz równiez moje życzenia wyglądają podobnie ;) Piękne zdjęcia, nie ma za co przepraszać ;) Wesołych świąt!
    Zapraszam na już zmienioną nazwę ;) : http://pisane-pastelami.blogspot.com/
    I jeszcze raz dzięki za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś na prawdę dobra w składaniu życzeń! Uwierz mi! Ja jestem totalnym beztalenciem!
    Również życzę wesołych świąt! No, widzisz? Nie umiem składać życzeń!
    Podoba mi się Twój blog, dlatego zaobserwowałam!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzieczna za kliki w serduszka w poście na moim blogu :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam wielkie TOFFIFE ;))
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje święta wyglądały tak, że leżałam (albo spałam) w łóżku z gorączką. Bardzo miłe życzenia, widać, że się do nich przyłożyłaś.
    "żebyście nigdy, przenigdy się nie zmieniali, ponieważ pamiętajcie, że każdy z Was jest cudowny na swój wyjątkowy sposób"- jeju to takie kochane!! :')
    Przeczytałam jeszcze Twoje wcześniejsze posty i muszę przyznać, że są naprawdę świetnej jakości! Nie tylko tekst ale i zdjęcia. Aż można pozazdrościć.
    Do tego jesteś taka śliczna i masz cudowną figurę! :*
    Aż zaobserwowałam hahah :*
    Ja dostałam słodycze i pieniądze od babci hahah XD
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w blogowaniu! I żebyś nadal robiła to tak idealnie :*
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje święta opierały się głównie na spędzeniu czasu z rodziną i na odpoczywaniu :)
    Przeczytałam chyba z 5-7 Twoich postów i są naprawde świetne ( oberwuję Twojego bloga publicznie )
    Powodzenia w dalszym blogowaniu,
    PS. na święta dostałam cichy, moim zdaniem święta są po by je spędzić z rodziną- niekoniecznie zależy mi na drogich prezentach.
    ****
    Zapraszam http://blogujmymarcelina.blogspot.com/2015/04/czesc.html?showComment=1428424649397#c4304275327980809010

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje święta w całości spędziłam z rodziną i jestem z tego bardzo zadowolona. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. zostaję na dłużej.Kojarzę Cie z filmiku Marthy na yt :D
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia,ja świetna spędziłam z rodziną :)

    Pozdraiwma
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. na strychu.. ciekawe jak wyglada, bo lubie strychy :3 tez czasami potrzebuje takiej ciszy i odizolowania, jak kazdy chyba :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe