YouTube, Egzaminy, Grupa

4/22/2015

Nie da się ukryć, że blog na jakiś czas zszedł na drugi plan. Było to oczywiście spowodowane egzaminami, którymi strasznie się sterowałam, co dało się zauważyć w każdej poprzedniej notce, ponieważ ciągle o nich pisałam. Na całe szczęście ważniejsza część egzaminów (dla mnie) mam już za sobą. Ogólnie mogę powiedzieć, że nie było aż tak źle, jak to sobie wyobrażałam, ale oczywiście wszystko okaże się w czerwcu.
Tak jak mówiłam, po egzaminach miałam założyć kanał na YouTube i serio próbowałam to nagrać, niestety, ani nie mam  pomysłu na filmy, ani nie czuję się zbyt dobrze przed kamerą. Tu nie chodzi o to, że się boję, tylko gdy włączam nagrywanie, nagle zżera mnie okropny stres, mimo że mówię tak naprawdę sama do siebie i nikt na mnie nie patrzy. Możliwe, że jest to po prostu kwestia przyzwyczajenia. Jeżeli chcecie to możecie podawać mi kilka waszych pomysłów na filmiki lub zadawać jakieś pytania, na które odpowiem na filmiku.
Poza tym ostatnio jedna z moich czytelniczek założyła grupę na Facebook'u moich "fanów", ale ja nie uważam Was za fanów, tylko normalne osoby, które czytają mojego bloga. Poza tym z większością z Was utrzymuje dosyć dobry kontakt i traktuje Was jak "znajomych". Dlatego jeżeli chcecie możecie się dodać do tej grupy lub zaprosić znajomych. Oczywiście Was do niczego nie zmuszam, ale jakby ktoś chciał to tu macie link KLIK.

Wszystkie linki macie w pasku pod nagłówkiem, więc jak coś to ZAPRASZAM :)
I jeżeli macie jakieś pomysły lub pytania, na które chcecie abym odpowiedziała w filmiku, cokolwiek piszcie w komentarzach.
No i oczywiście gimnazjaliści jak Wam poszły egzaminy ?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. inspirujące zdjęcia, podoba mi się klimat na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Mnie egzaminy czekają za rok...

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pisałam egzaminy, kiedy zobaczyłam opowiadanie, to myślałam, że wyskoczę przez okno :p śliczne zdjęcia :* może zrobisz na początek jakiś tag? :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, a egzaminy będę pisać za rok.
    Może jako pierwszy filmik nagrasz: 25 faktów o mnie

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się że wróciłaś po krótkiej przerwie do blogosfery !
    Trzymałam za ciebie kciuki także mam nadzieję że się przydały ! :)
    Zdjęcia są piękne ! :*
    Może nagraj Q&A ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia! Mam tak samo jeśli chodzi o yt, miałam nagrywać filmiki z przyjaciółką i nawet nagrałyśmy dwa, ale ja doszłam do wniosku, że to jednak nie mój świat, zdecydowanie wolę blogować, ale jeśli się przekonasz i zaczniesz nagrywać to z chęcią pooglądam. :)
    Mam takie pytanie: w czym robiś nagłówki i ogólnie designy na bloga?
    Zaobserwowałam twojego bloga! :)

    Pozdrawiam i życzę udanej majówki! ♥
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! Ja egzaminy będę pisać za rok.Może jeśli czujesz się źle przed kamerą to odłóż nagrywanie pierwszego filmiku,a tak wgl to chętnie obejrzałabym 25 faktów o Tobie-to może być dobry pomysł na pierwszy filmik :)
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe