Cieplejszy wieje wiatr ...

5/22/2015

Pierwszy raz od naprawdę dawna spędziłam dzień całkiem aktywnie, a nie tylko leżąc w łóżku z książką obok, próbując skupić się na nauce, ale oczy po prostu same się zamykają i w rezultacie idę spać. Następnie budzę się o 22:00 i zaczynam się tak naprawdę brać za naukę. I tak od 2 tygodni. Bardzo aktywnie spędzam dni, prawda? Możliwe, że faktycznie źle gospodaruję swoim czasem, ale jestem już po prostu zmęczona szkoła, nauką i z wielką niecierpliwością czekam na wakacje. Na całe szczęście pogoda dopisuję, co pomaga mi przetrwać te kilka godzin w szkole. Chociaż z drugiej strony, nie potrafię sobie wyobrazić tego, że został mi ostatni miesiąc w tej szkole, ze swoją klasą, z rocznikiem... Na całe szczęście do liceum, do którego mam zamiar iść, idzie 70% mojego rocznika, więc z większością się nawet nie żegnam.
Cudowne uda ...
Czy Wy też tak czekacie na wakacje ?
Do której klasy będziecie szli po wakacjach ?


You Might Also Like

9 komentarze

  1. U mnie teraz cały czas pada deszcz, więc nic innego tylko czytać książki. Na wakacje czekam z wielką niecierpliwością, ponieważ wyjeżdżam na troszkę do wujka za granicę, gdyż będę niedługo się do niego przeprowadzać i chcę troszkę zaznajomić się z tamtejszymi ludźmi :)

    NOWY POST NA SWIFTIN KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także czekam na wakacje. Jestem zmęczona szkołą i nauką. Konkursy, testy, ehhhh.
    Potem idę do 1 gim. Nowa szkoła...
    + śliczne zdjęcia
    http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo aktywne dni jak ty :/
    Już nie mogę się doczekać wakacji. Po wakacjach czeka na mnie 3 gimnazjum :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wakacje, bo 1 liceum strasznie mnie zmęczyła, chociaż podobno będzie już tylko gorzej XD

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudowna! <3

    Zapraszam na nowy blog po zmianach!
    ✿Pisane pasją [klik]✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :* :))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja cierpliwie czekam na wakacje :)
    Śliczna jestes!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na wakacje:) Super zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe