Coraz bliżej wakacje!

5/12/2015

Od jakiegoś czasu dni lecą mi tak szybko, że kompletnie się z niczym nie wyrabiam. Miałam nagrać filmik, zrobić zdjęcia, pisać posta, zrobić wyglądy i zmienić własny design bloga. Staram się zrobić wszystko, a w efekcie nie robię nic. Nie potrafię się na niczym skupić i jedyne o czym myślę to WAKACJE! Po prostu nie mogę się ich doczekać i cały czas staram się jakoś dobrze zaplanować różne wyjazdy, bo niektóre z nich nachodzą na siebie, a naprawdę strasznie chciałabym aby wszystko się udało, bo jest kilka rzeczy na które czekałam naprawdę długo... Mam nadzieję, że mi się uda !  
Mimo wszystko ostatnio udało mi się zrobić kilka zdjęć mojej koleżance/"fance namber 1", z czego się bardzo cieszę, bo ostatnio naprawdę rzadko trzymam w rękach aparat.
















Czy Wy też myślami jesteście na wakacjach ?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Haha, po tym filmiku cię uwielbiam i już zasubskrybowałam kanał! Czekam na więcej filmików :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę Ci powiedzieć, że jak czyta się bloga to całkiem inaczej postrzega się osobę niż w rzeczywistości, już lecę zasubskrybować kanał !

    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik i wyczekiwany filmik:)
    http://jjulieeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Im bliżej jest do wakacji, tym cześciej w mojej głowie pojawia się myśl o nich :)
    Świetne zdjęcia!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Ja na 100% jestem myślami na wakacjach ♥ Szkoda, że tylko myślami... ;-;
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz cieplej to mniej czasu spędza się w domu
    A co do filmiku to jest świetny :**
    http://lovephoto13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. juz nie moge doczekac sie nastepnego filmiku! *-* Jestes taka naturalna ♥ Uwielbiam, juz subskrybuje kanal :*
    Co do wakacij to jestem chyba jedena osoba ktora lubi chodzic do szkoly i spotykac sie ze znajomymi ;-;

    zapraszam: http://unconventionallygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby tak blisko, a jednak daleko, prawda? Ja już nie mogę się doczekać!
    Dopiero zaczynam i zapraszam do obserwowania:) http://queejuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥