Weekend Majowy

5/03/2015

Moja majówka trwała troszeczkę dłużej niż powinna, ponieważ mój tydzień rozpoczął się wyjazdem na 3-dniową wycieczkę do Berlina. Ogólnie cały wyjazd bardzo fajny, ale to co się zaczęło dziać po powrocie ciężko nazwać złym samopoczuciem. Nie dość, że wróciliśmy o 6 nad ranem, a o 8 miałam już 40 stopni gorączki i nie mogłam chodzić, bo gdy tylko próbowałam ruszyć swoje cztery litery, cały mój pokój zaczynał wirować, to jeszcze telefon od mojej przyjaciółki mnie załamał, a zarówno rozbawił. To niesamowite jak ludzie w tym wieku interesują się życiem innych i potrafią wiedzieć więcej o twoim życiu niż ty sam. Uroki gimnazjum ... Tak więc jak nietrudno się domyślić kolejne dni, aż do dzisiaj spędziłam w łóżku, pod kocykiem, oglądając wszystkie horrory jakie wpadły mi do głowy i pijąc gorącą herbatkę. Dopiero dzisiaj się ogarnęłam i wyszłam poza obszar mojego łóżka, ale i tak moja podróż życia nie przekroczył progu moich drzwi w pokoju.
 

*tak, odchylam głowę do tyłu, żeby wyglądało, że mam długie włosy ...

 I tak na koniec przepraszam Was za tak prymitywny/gimbusiarski sposób pisania, ale jakoś nie mam ochoty pisać "poważnie"(ja nigdy nie piszę poważnie) , gdy mam taki humor jaki mam. A mogę sobie na to pozwolić, bo przecież jeszcze przez 2 miesiące jestem gimbuską, czyż nie ?
 
A jak tam Wasza majówka ?
Też spędziliście ją tak ambitnie jak ja ?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia ;* biedna Ania ale widzę dałaś radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia Aniu!
    Strasznie zazdroszczę takiej cudownej podróży! Kocham Berlin, przepiękne miasto.
    U mnie majówka trwa do czwartku bo mam wolne w szkole w matury.
    Ah, ci gimnazjaliści... :).
    http://natty-and-natty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej, kochana :*
    Ja w majówkę sobie kolano uszkodziłam :/
    Zapraszam! Jak ci się spodoba zaobserwuj ;*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja najwspanialsza bff <3
    Bidulka moja :(
    Fajnie że mogłaś zwiedzić Berlin i że się świetnie bawiłaś. Jak już wiesz mam wolne do środy :D
    Bardzo cię kocham i cholernie tęsknie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Berlin i mega zazdroszczę wycieczki :(
    pięknie wyglądasz! <3
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wycieczki do Berlina :)
    Śliczne zdjecia :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wyjechałam w Góry Świętokrzyskie, spałam pod namiotem, gdy były 2 stopnie i na szczęście obeszło się bez choroby. :)
    Cudne zdjęcia.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥