Black & White

6/15/2015

Tak, wiem bardzo oryginalny tytuł...
Wiem, że posty pojawiają się coraz rzadziej, ale wydaje mi się, że z roku na rok jest coraz gorzej z zorganizowanie sobie wszystkiego w czasie roku szkolnego. Dlatego mój poprzedni tydzień był tak zawalony nauka i poprawami, ze aż dziwie się, że go przeżyłam ... Naprawdę był to jeden z najgorszych tygodni, ale nie będę pisać o szkole, skoro temperatura na dworze cały czas rośnie (pomijając dzisiejszy dzień XD). A ja już po prostu nie mogę się doczekać nadchodzących wakacji, jak pewnie każdy. Chociaż tak naprawdę to dopiero teraz zaczyna się ogromny stres, tzn. wyniki z egzaminu, które będę znać już w piątek, średnia, informacja czy dostałam się do wybranej szkoły i najgorsze .... nowe środowisko i pierwszy dzień w nowej szkole. Oczywiście wiem, że nowe znajomości są ważne i ogólnie zmiany są bardzo potrzebne, ale ja jestem osoba, która niezbyt chętnie otwiera się przy nowych ludziach. Także życzcie mi powodzenia... I obiecuję, że od teraz posty powinny się pojawiać regularnie co 3-4 dni (może częściej).
Nie przedłużając, dzisiaj mam dla Was trochę inne zdjęcia, ale są to chyba pierwsze zdjęcia, z których jestem w 100% zadowolona. Naprawdę, tak bardzo mi się podobało jedno z nich, że ustawiłam sobie  na tapetę XD 






 
A oto moja cudowna księżniczka, czyli najlepsza modelka na świecie.
Poznajcie Pole :) Coś czuję, że jeszcze nie raz pojawi się u mnie na blogu.
 
A wy do której klasy idziecie po wakacjach?
Macie jakieś pomysły na posty wakacyjne?
 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. wow ! śliczne zdjęcia !
    Ja do wakacji odliczam już każdą godzinę xd :)
    ✿mój blog✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Ale słodka ta Pola. Fajnie, że jeszcze się tu pojawi. Ja idę po wakacjach do I gimnazjum i mam wiele planów wakacyjnych. Całe prawie wakacje spędzam poza domem: dwa obozy, Chorwacja, Słowacja, Słowenia, Austria, do babci i nad morze :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do 2 gimnazjum. I witaj w klubie, bo u mnie tamten tydzień był tak samo zawalony jak u ciebie :D XD
    Zdjęci po prostu są genialne *.*

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja idę do 1 gimnazjum :)
    Cudowne zdjęcia *.*
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze cudowne zdjęcia!!!
    Po drugie ja też jestem nieśmiała i ciężko mi jest się otworzyć przy nowych ludziach. Prawdopodobnie jak ktoś do mnie nie zagada nigdy ze mną nie porozmawia XD. Idę do trzeciej klasy więc zaczną się przygotowywania do testów gimnazjalny.
    W takim razie powodzenia, życzę ci, żeby ci się udało dostać do tej szkoły co chcesz. Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska od razu skojarzyła mi się z Pretty Little Liars *o*
    Śliczne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥