Hello holiday !

6/27/2015

Pierwszy dzień OFICJALNYCH wakacji, czyli pierwszy dzień ogromnego stresu,właśnie dobiega końca i naprawdę nie wiem czy mam się cieszyć czy raczej płakać. Cały dzień spędziłam przed komputerem, sprawdzając wszystko co potrzebne by dostać się do liceum. I prawdę mówiąc coś czuję, że tak właśnie będzie wyglądać każdy dzień aż do 3 lipca, ponieważ dopiero wtedy przychodzi powiadomienie czy się  dostaliśmy czy nie. Wiem, że ciągle o tym pisze i przepraszam, ale jak na razie w głowie mam tylko te myśli- Liceum czy technikum? Dostanę się czy nie? A co jeśli nie? A jak zareagują inni na bloga i kanał na YT?
Tak właśnie wygląda każda moja myśl odkąd dostałam świadectwo do rąk i po raz ostatni opuściłam korytarze gimnazjum.
I tak, wiem miałam pisać regularnie, a tu proszę, tydzień przerwy, ale jakoś ostatnio postanowiłam odpocząć troszkę od tego "życia internetowego" i praktycznie mnie w domu nie było. Poza tym przez ostatni tydzień miałam po prostu pranie mózgu i w pewnym momencie chciałam nawet usunąć bloga, kanał i wszystko inne. Tak naprawdę sama nie wiem dlaczego, jeśli chodzi o bloga to chyba dlatego, że ostatnio mam coraz mniej chęci, pomysłów, po prostu czasu..Ale teraz są wakacji, wiec mam nadzieję, ze wszystko powróci :)


 







 Macie jakieś plany na wakacje ?

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Nie marudź, do liceum się na pewno dostaniesz! Co do usuwania bloga i kanału... tylko byś spróbowała a już po tobie! Mam nadzieję, że w wakacje będziesz częściej dodawała posty i przede wszystkich filmiki. Właśnie. Przecież już dawno miał być nowy filmik! :( No nie ładnie Ania, nie ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest, ale jak na razie prywatny, a jutro będzie publiczny mój prosiaczku ;)

      Usuń
    2. No to czekam w takim razie :/

      Usuń
  2. Z pewnością się dostaniesz tam gdzie chcesz! Więc cicho mi tu ♥ Co do usuwania to miałam te same myśli, ale później sobie pomyślałam, że nie mogłabym tego zrobić no i nie zrobiłam, ahah :D Czekam na nowy filmik :)
    Trzymaj się i udanych wakacji Ci życzę :*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostaniesz się tam, gdzie chcesz :) Miłych Wakacji i świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostaniesz się tam, gdzie chcesz :) Miłych Wakacji i świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostaniesz się tam, gdzie chcesz :) Miłych Wakacji i świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki <3 przepiękna jesteś!♥

    Miłych wakacji!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dopiero 15 lipca kończę szkołe, i zasuwam na obóz do Hiszpani! ♥
    udanych wakacji:)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod żadnym pozorem nie usuwaj bloga ani kanału, jesteś w tym naprawdę dobra! :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie usuwaj kanału czy bloga :) Dziewczyno jesteś wspaniała. Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie usuwaj kanału ani bloga, nigdy! Jesteś świetna!
    Piękne zdjęcia! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie jedna z moich ulubionych blogerek, genialne zdjęcia!:)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jadę nad morze do Stegny ze znajomymi. Już nie mogę się doczekać!

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja być może wybiorę się nad morze z rodziną :) Udanych wakacji oraz dostania się do wymarzonej szkoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno dostaniesz się do nowej szkoły !
    śliczne zdjęcia ♥
    ✿mój blog✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia! *.*
    Zapraszam do mnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog ! pozdrawiam i obserwuje :)
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe