WAKACJE !

6/19/2015

Jak obiecałam, że posty będą się pojawiać regularnie, to teraz trzeba się wywiązać z tej obietnicy.
Dla mnie właśnie rozpoczęły się wakacje, ale tak naprawdę został ostatni tydzień szkoły, oczywiście Ania jako zbuntowana 16-latka do niej nie ma zamiaru nawet się ruszyć. Tak bardzo zbuntowana ... Jest teraz najpiękniejszy okres, kiedy mam ta świadomość, że czeka mnie teraz 2 miesiące wolnego. Niczym się już nie muszę przejmować, oceny wystawione, więc pozostało mi już tylko planować wakacje, a dokładnie kiedy i jak będę pisała posty oraz nagrywała, bo jest to jedna, wielka niewiadoma. No ale mam nadzieję, że jakoś się wyrobię. Czy będzie pasek? Nie, ale wiedziałam o tym już od kilku miesięcy, ale z tego z czego mogłam wyciągnęłam, więc się i tak cieszę. Na dodatek przede mną komers, na który powiedzmy, że czekam od 3 klasy podstawówki. Naprawdę, pamiętam jak szłam do gimnazjum i jedyną dobrą myślą był komers, który czekał mnie za 3 lata, a tu proszę! Już w czwartek :) 












PS. zajrzyjcie na bloga Julki- super fotograf, polecam :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ja niestety będę musiała się ruszyć do tej szkoły w przyszłym tygodniu.. xd
    Śliczne zdjęcia zbuntowana Aniu :D hahah ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i stylizacja. Ja jednak będę chodzić do szkoły do końca xD Fajnie Ci :)
    Different is Beautiful - klik!

    PS Masz takiego super bloga, że umieściłam go w ulubionych na swoim blogu :) Genialny blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę chodziła do szkoły do końca :) Śliczne zdjęcia Aniu :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też sie cieszę ze nie muszę już chodzić!
    Ale piękne zdjęcia ! Ślicznaaa <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatni tydzień będę chodzić bo mam próby.
    A post genialny, a zdjęcia śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole lekcje są praktycznie tylko do środy bo potem są jakieś dni sportu itp. :) jak każdy cieszę się , że nadchodzą wakacje !
    ✿mój blog✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia ^^
    mysle ze wszyscy juz nie moga doczekac sie wakacji ♥
    ciesze sie ze bedziesz pisac I nagrywac reguralnie, bo kocham I twojego bloga I youtuba ♥
    zapraszamhttp://unconventionallygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez juz planuje aktywne wakacje, zero nudy ! Jeszcze tylko 1 tydzień szkoły :D outfit śliczny bardzo minimalistyczny, jak masz ochotę to zapraszam http://kateandberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! ^.^ Ja w tym roku będę miała pasek, czego się w ogóle nie spodziewałam :D Ja w ten ostatni tydzień szkoły, będę do niej chodziła, oprócz poniedziałku - w poniedziałek będę miała jeszcze weekend :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku Twoje zdjęcia są cudowne!! *_*

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę z tych wakacji! Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :*
    Ja też w tym roku nie miałam paska ;D
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę Ci tych włosów, są piękne i zadbane :*

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe