Dorośnij dziewczynko !

7/01/2015

 Skończyłaś już gimnazjum. Idziesz do liceum. Przestań zachowywać się jak dziecko i DOROŚNIJ !

Tak, skończyłam gimnazjum. Tak, idę do liceum. Ale nie zamierzam się zmieniać z tego powodu.
Jakiś miesząc temu pewna osoba powiedziała mi, że jestem dziecinna i zachowuję się jak dziecko. Chodziło jej o blog, kanał oraz moje zachowanie. Nie rozumiem tego, kto wyznacza granicę naszej dojrzałości i co tak naprawdę oznacza słowo dziecinna. Co ma prowadzenie bloga lub kanału do tego czy jesteśmy dziecinni? Dlaczego mam się zmieniać, bo idę do liceum?
Nie potrafię zrozumieć dlaczego mamy się zmieniać, w te dwa miesiące, tylko z powodu tego, że skończyliśmy gimnazjum. Co z tego? Przecież taka jestem i jeżeli komuś się to nie podoba to trudno.
Czy liceum to oznacza dorosłość? NIE ! To również szkoła, jak inne. Ale nie, dla niektórych to przecież ogromna różnica między gimbazą, a liceum. Przecież w liceum trzeba zachowywać się jak dorosły. I to nieważne, że mamy tylko te 16 lat i tak naprawdę nadal jesteśmy tylko dziećmi. To nieważne, mamy być dorośli!
Ja tak nie uważam, dlatego zostanę sobą i nie będę z niczego rezygnować i nie mam zamiaru się zmieniać. I mam nadzieję, że Wam nikt, nigdy nie wmówi żebyście się zmienili, a jeżeli to zrobi to oznacza, że ta osoba nie jest Was warta. Tak jak ta osoba, która powiedziała to mi. Teraz to wiem, że nie zrobiłaby tego, gdyby naprawdę mnie tak kochała jak mówiła... Powinna mnie popierać w tym co robię i nie powinna mówić mi czy jestem taka siaka, owaka, bo tak po prostu nie robią przyjaciele. Na całe szczęście teraz mam przyjaciół, którzy nie mają nic do tego co robię, wręcz przeciwnie są moimi prosiaczkami (Grupa) i bardzo się z tego powodu cieszę.







Nigdy się nie zmieniajcie, pamiętajcie o tym !
 
A i jeszcze jedno, w następnym poście mam w planach zrobić ulubione blogi, ale tylko te, które podajecie mi w komentarzach, więc piszcie mi w komentarzach swoje blogi, a w następnym poście możliwe, że się pojawicie :)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Masz rację! Nie warto się zmieniać idąc do liceum. Ja w tym roku skończyłam pierwszą klasę liceum i zachowuję się tak jak w poprzednich latach mojej nauki. Jest jednak różnica między gimnazjum a liceum. Nie ma podążania za tłumem. Przynajmniej u mnie w szkole tak jest, że gang albanii nie jest modny, mimo że w gimnazjach wszyscy ślepo śpiewają tekst ich piosenek, czasem nie znając znaczenia niektórych słów. U nas każdy jest jedyną osobą w swoim rodzaju. Jeden słucha rocka i chodzi w glanach, kto inny lubi czytać i ma głowę zawsze w chmurach. Dlatego nie warto się zmieniać, ponieważ w liceum każdy cię zaakceptuję i zawsze się znajdzie ktoś z kim będzie się miało wspólne tematy :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 100% racji! Nie powinniśmy się zmieniać dla nikogo. Przecież warto być sobą, na pewno znajdzie się taka osoba, która nas zaakceptuje takimi jakimi jesteśmy! Nie warto zmieniać zwłaszcza swojego charakteru tylko po to żeby zaistnieć wśród znajomych! Każdy ma w sobie "to coś" i każdy z nas odnajdzie swojego przyjaciela bez względu na to czy jesteśmy "dziecinni" czy "dorośli".
    Śliczne zdjęcia Ania! ♥ ♥ ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestet mi tez mowiono, ze jestem dzieciina, ze jak ja sie zachowuje itd. Mamy po 15/16 lat to nie zachowujmy sie jak 20 latki. No tak troche lekka przesada. Nie bede sobie zabierac dziecinstwa, a jeszcze zdaze 'dorosnac'. Tamte osoby pewnie beda zalowac, ze tak szybko 'dorosli' i beda bardzo tesknic za tym dziecinstwem. :)
    Takze robilam jakis czas post o tym.
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą. Nie warto się zmieniac dla nikogo. To bez sensu. :) Róbmy to co kochamy i zachowujmy się jak chcemy (jeśli jest to dobre zachowanie, oczywiście). !
    + haha ,świetne te zdjęcia :P
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga ^^
    http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/

    PS; Dziewczyna ze snapa, która pisała, że jesteś pozytywna i że czyta twój post to ja XD hah ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah wielkie dzięki za te snapy <3

      Usuń
  5. Kurczę nieźle mnie zmotywowałaś :) Przechodziłam ostatnio przez ciężkie zdarzenia związane właśnie z opinią drugiej osoby. Ta osoba wypominała mi jaka to ja jestem, a jaka nie. Powiem szczerze to boli, ale nie mam zamiaru czegokolwiek w sobie zmieniać dla jego widzimisię . Dziękuję Ci bardzo za te słowa :)

    Dopiero zaczynam moją przygodę z blogsferą ale i tak zapraszam :)
    blog-without-the-face.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób mi wypomina, że jestem dziecinna. Wiem o tym, bo czasami zachowuję się nienormalnie. Ale co z tego? Mam grupkę osób, które już są do tego przyzwyczajone i nie narzekają. Po co mam się zmieniać? Lubię siebie taką jaka jestem, a wiek nie ma tu nic do rzeczy.

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi na odwrót mówią, że wyglądam na dziewczynę, która ma 20 lat XD wolę być już nazywaną dziecinną :')

    created-think.blogspot.com - nowy adres bloga! +KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze mówisz Ania :* Nie zmieniaj się! Uwielbiamy cię taką, jaką jesteś <3


    http://oliinekblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęciaa Masz rację, nikt nie moze nam mówić, że mamy się zmienić! :)

    Zapraszam na wakacyjny konkurs ----->KLIK!
    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście ----->KLIK!
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kim niby jest taka osoba, żeby mowić nam, jacy mamy być? Czy jest naszym właścicielem? Królem? Kupiła sobie wyłącznosć? Chce pachołka? No niestety, ale ludzie sa różni i trzeba to akceptować. Zmiany sa ok, ale z woli własnej. Nikt nie powinien kazać nam stać sie jakimś, jeśli nie robi to nikomu krzywdy. Oczywiście- jeśli jest ktoś, kto np. wyzywa, obraza, wtedy jak najbardziej rozumiem wszelkie komentarze na ten temat; wtedy nie dotyczy to tylko jego, ale wpływa na ludzi wokół. Jednak co ma do ludzi wokół dziecinność? Nic. A dorosłemu z dzieckiem w sercu żyje sie ciekawiej :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię osób którzy dyktują nam jaki mamy mieć charakter, czego nie możemy robić, a co nam wolno! Tacy ludzie według mnie są bardzo irytujący i powinni zajmować się tylko i wyłącznie sobą. Także mam takiego króliczka na telefon tylko, że różowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich sytuacji kiedy ktoś mówi mi abym dorosła, tylko dlatego, że zaraz idę do liceum. Cóż, to moja sprawa jak się zachowuje. Poza tym, teraz mając 1 lat mogę jeszcze korzystać z życia. Im będę starsza tym moje zachowanie będzie się zmieniało, będę starsza, doroślejsza - będę miała pracę, dzieci, męża. Może będę poważna. A teraz jest jeszcze czas na to, abym była taka, jaka być chce!

    bywiskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardzo dużo osób mówi, że jestem dziecinna.,że zachowuje się jak dziecko, tylko dla tego że się dużo śmieje.. Bez sensu. Nie zamierzam się zmieniać, bo lubie siebie taką jaką jestem ;)

    pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ;)
    http://paulinaafilipiak.blogspot.com/#_=_ ---- myślę,że mój blog też Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe