Co zrobic z wlosami, kiedy sie gotujemy?

8/02/2015

Nie trudno zauważyć, że nienawidzę mieć spiętych włosów, ponieważ praktycznie zawsze mam rozpuszczone. W spiętych włosach czuję się po prostu źle. Dlatego co roku w wakacje się dosłownie topię. Natomiast są pewne granice, ponieważ kiedy termometr za oknem pokazuje nam coś powyżej 30 stopni to powiem Wam szczerze, że się po prostu nie da wytrzymać. I wtedy nadchodzi ten moment. Moment w którym uświadamiam sobie, że muszę coś z nimi zrobić. Dlatego dzisiaj Wam pokaże dwie fryzur, które jakimś cudem toleruję.

 
 
 
Jakoś nie przepadam za zwykłym kucykiem, koński ogonem, czy jak to się tam nazywa, ponieważ nie lubię swoich uszu i zawsze staram się je jakoś zakryć. Dlatego najczęściej robię takie coś jak widać na zdjęciu, czyli tylko część włosów spinam w kucyka, by reszta włosów zakrywała właśnie moje uszy :) Może to dosyć dziwnie wygląda, ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie to jest wygodne.
 
Moją drugą, a zarazem ostatnio fryzurą jaką noszę jest tak zwana "kupa na głowie", czyli niby kok, który jakimś dziwnym cudem za każdym razem wygląda inaczej. Raz mi wychodzi i wygląda jak tumblrowy, śliczny, niedbały koczek, a raz dosłownie jak kupa na głowie... A wiecie co jest najgorsze ? Że ten tumblrowy koczek wychodzi mi tylko przed spaniem, gdy leże w łóżku i nikomu się nie pokazuje. Natomiast kiedy wstaję rano i chcę zrobić sobie dokładnie to samo, staram się i robię go nawet kilkadziesiąt minut  oczywiście musi mi wychodzić jakieś dziwne coś ... Także przepraszam, że wyszło to jak wyszło. Moje włosy jakoś nie chcą współpracować ze mną i moim aparatem :/
 



A jeżeli nie chce nam się męczyć z naszymi włosami, a w rozpuszczonych się topimy, możemy je po prostu ściąć lub podciąć. Przecież wakacje to czas na zmiany !

Więc jak widać, jak dla mnie istnieją jedynie 3 fryzury : kucykopodobne coś, kok i najlepsza na świecie fryzura, do której nie jest potrzebny żaden wysiłek, czyli rozpuszczone włosy.
 
Miałam jeszcze napisać coś o moich włosach, ale jednak zrobię osobny post o tym. i postaram się go zrobić jak najszybciej :)
 
A Wy co robicie, kiedy jest Wam tak gorąco,
że aż czujecie jakbyście się gotowali?


You Might Also Like

41 komentarze

  1. Ja nigdy nie związuję włosów, nawet w upały, tylko w skrajnych sytuacjach :D. Ślicznie Ci tej "kupie" na głowie :)!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kok, sama chciałabym taką 'kupę' zrobić,haha.
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze związuje włosy bo nie podobam się sobie w rozpuszczonych hah
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze chodziłam w związanych włosach, ale teraz zamierzam do zmienić
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta pierwszy fryzura, niestety mam za krótkie włosy żeby wyglądała ona u mnie dobrze :/ Bardzo ładnie wyszedł ci ten kok, a co do kupy na głowie to znam ten ból haha

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj robię sobie koka na upalne dni! :D Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przez pół wakacji przechodziłam w koku haha :D

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia, ja tez nie lubie miec spietych wlosow, bo mam ich duzo i sa ciezkie :(
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj też tworzę 'kupę' na głowie, niestety tak jak w Twoim przypadku wychodzi idealna gdy ide spać lub sprzątam, dlatego, chcąc chociaż w jakiś sposób wykorzystać efekt, pstrykam sobie selfie haha. Nie rozumiem czemu nie lubisz swoich uszu, mnie się bardzo podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię zwykłego kucyka, albo jakąś podomkę ;)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W drugiej fryzurze wyglądasz cudownie. Śliczne masz te włoski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie! Masz śliczne włosy.
    Mi także kok wychodzi tylko przed snem lub gdy cały dzień siedzę w domu, haha.
    Ale staram się jak mogę zrobić koka w gorące dni, wolę jednak rozpuszczone włosy!
    buziaki:*

    luczijka.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze byle jak spinam je w koka,zawsze wygląda to co najmniej jak kupa,ale nie ważne haha. Jest mi w nim wygodnie i to najważniejsze!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prześliczne włosy! Moje w porównaniu to twoich chowają się. :D Ja wiążę włosy tylko gdy są naprawdę upały i gdy siedzę sobie w domku. ♥
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z tym kokiem mam tak samo.. wychodzi tylko przed spaniem, albo jak nie muszę nigdzie wychodzić ;_; to takie dobijające! Ale i tak jestem największą fanką rozpuszczonych włosów :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi koki nie wychodzą zbyt dobrze, muszę w końcu nauczyć się robić je porządnie! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w upalne dni zawsze chodzę właśnie w tej "kupie na głowie", która ciągle się rozwala i muszę ją poprawiać. :D
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez zawsze upinam włosy haha

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam (niestety) zbyt długie,sztywne i gęste włosy, by taka "kupa" się udała zrobić na mojej głowie, nie mówiąc już o tym, by się utrzymała :/ Ale za żadne skarby świata nie ścięłabym włosów, zresztą i tak są zbyt twarde i nie chcą się tak dać 'zwinąć'. Kocha takie kucykopodobne coś, ale ja zostawiam mniej włosów, mam specjalnie ścięte w tym celu pojedyncze kosmyki przy samej twarzy, sięgające do obojczyków. To naprawdę bardzo wygodne! Poza tym nie ma to jak tradycyjny warkocz! Albo wszelakie wariacje do warkocza są u mnie zawsze mile widziane :P
    Pozdrawiam!
    dollhouse-by-pomponella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne pomysły, świetny ten kucyk z włosami wystającymi :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne pomysły, świetny ten kucyk z włosami wystającymi :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja najbardziej lubię chodzić w rozpuszczonych włosach, nawet kiedy jest gorąco. Z tymi koczkami mam podobnie, haha. Wychodzą mi idealne kiedy siedzę w domu bądź idę spać, natomiast kiedy chce już w takiej fryzurze wyjść z domu moge próbować milion razy - i tak będę wyglądała jak z kupą na głowie, haha :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post :) widac ze zalezy Ci na blogowaniu i ze jestes w tym bardzo dobra :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga ---> http://milentry-blog.blogspot.com
    follow=follow
    com=com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super fryzury, ja korzystam z nich codziennie :)

    Zapraszam na bloga!
    ♥princess-aim.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne fryzury!
    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award
    zapraszam na mojego bloga gdzie są zamieszczone pytania dla ciebie: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś prześliczna!
    Też nie lubię swoich uszu i je zakrywam, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zawsze wiąże włosy w niedbały koczek i jest ok ;)

    http://www.littlecupofart.pl/ moda, sztuka, kultura, ilustracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja po domu chodze zawsze w kucyku, gorzej wlasnie nadworze:/ nie lubie miec upietych wlosow :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również nie lubię związywać swoich włosów i jedynym okresem gdy mam je spięte są właśnie upały. Super post :)
    Zapraszam do mnie Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam bardzo gęste i puszyste włosy, dodatkowo prawie do pasa przez co lato to dla mnie męka... Kupa na głowie rządzi! Moja ulubiona fryzura na lato od dwóch lat ahhahaha.

    http://chanelier.blogspot.com/ <- kliiik!♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia, jak zawsze :) Ja również nie lubię chodzić w związanych włosach, ale jak temperatura przekracza 30 stopni to nie ma wyjścia. Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz w koczku! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O ja ale masz śliczne włosy <3
    Mój blog---KLIK
    proszę o klikanie w baner dressgal odwdzięczam się! (:

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz fajne loki u ciebie efekt wygląda mega.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  36. w drugiej fryzurce wyglądasz cudownie :D
    Zapraszam!
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne fryzury. Śliczna jesteś *,*
    Mój Blog - klik! <---zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem fanką dwóch pierwszych czarno-białych zdjęć! Rewelacyjne! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe