Wracam do żywych! + Wyniki konkursu

8/20/2015

 Przepraszam, że znowu dodaje nieregularnie, ale okazało się, że były to najbardziej zorganizowane wakacje w moim życiu. Na dodatek wielkimi krokami zbliża się szkoła, a ja nie dość, że mam jeszcze całą masę planów, które za wszelką cenę muszę zrealizować to nawet książek, przyborów szkolnych, niczego nie kupiłam... Miała być seria "Back to school", ale nie chce Was okłamywać i powiem szczerze, że moje "Back to school" najczęściej jest w ostatni dzień wakacji. Tak właśnie wygląda moje przygotowanie do szkoły i organizacja. Zawsze starałam się cieszyc każda chwilą wakacji, by trwały jak najdłużej i całkowicie zapomnieć o nadchodzącej szkole i tych wszytkich czynnościach, które mnie czekają po 1 września.

Natomiast postaram się od 1 września jakoś połączyć bloga, kanał oraz naukę. Jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale wolę pisać w ciągu roku szkolnego niż w wakacje, ponieważ uważam, że wakacje to czas dla mnie, przyjaciół i rodziny, i to właśnie to stawiam na pierwszym miejscu, a "mój mały świat internetowy" schodzi na drugi plan. Mimo to czekała mnie bardzo miła niespodzianka po powrocie z Chorwacji, ponieważ zauważyłam, że brakuje już tylko 2 obserwatorów do 400! Tak wiem, że przeżywam każdą kolejną 100, ale naprawdę to dla mnie dużo znaczy!
 



 
WYNIKI KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO:

1 MIEJSCEpost promujący u mnie, Belli i Mery oraz dodanie do 'czytanych' u nas wszystkich
(Było tyle cudownych zdjęć, że nawet nie potrafiłyśmy wybrać jednego na pierwsze miejsce. Dlatego też uznałyśmy, że będą trzy pierwsze miejsca. Dziewczyny przedstawią swoje blogi w jednym poście na naszych blogach)


 
 
 

 
 
 
 
2 MIEJSCEwygląd bloga od Kiki i polecenie bloga u niej z krótkim opisem

 

3 MIEJSCEDodanie do 'czytanych' u wszystkich.


 

 

 

 



Gratuluję również wszystkim, którzy wzięli udział!
Wszystkie prace były po prostu cudowne!

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Gratuluję wszystkim co znaleźli się na podium! Zasłużyli na nie ;)

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje tegoroczne wakacje też są bardzo zorganizowane :) No i ja też jak najdłużej nie chcę myśleć o szkole, ale jednak moje 'back to school' zaczynam trochę wcześniej niż ty :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia! Dawno nie jezdzilam na rolkach, zachecilas mnie :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjeęcie jest fantastyczne !
    Gratuluję autorowi ! :)
    Pozdrawiam

    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia (ja nie umiem jeździć na rolkach xdd).
    Też nie za bardzo się cieszę z powrotu do szkoły no, ale kto się cieszy.
    Nie mogę się doczekać nowych filmików.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com
    Będę wdzięczna za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też w te wakacje zaniedbałam bloga, bo codziennie gdzieś wychodziłam i nie miałam czasu na udzielanie się w internecie :) Świetne zdjęcia, dawno nie jeździłam na rolkach haha!
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Ja też nie mam jeszcze większości rzeczy do szkoły...

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w wakacje w sumie dość dużo się udzielała, na pewno więcej niż w roku szkolnym i tego w nim też chcę się trzymać! :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku nie spodziewałam się wygranej :) Gratulację dla wszystkich pozostałych.
    lositi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! :)
    Gratuluję wszystkim! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne jest to, że w ogóle wróciłaś :) Przepiękne zdjęcia, w moim klimacie- ubóstwiam rolki!
    Gratuluję wszystkim zwycięzcom!

    Pozdrawiam,
    Life by teen- zapraszam! [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację dla zwycięzców! Naprawdę dobra robota, zdjęcia są cudowne! *-*

    Pozdrawiam!:)

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. ale sliczne zdjecia na rolkach!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne, pozytywne zdjęcia!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także, w wakacje staram się nie myśleć o szkole, itp. Chce wtedy odpocząć, mieć czas dla rodziny i przyjacioł, którego nie mam, niestety, w roku szkolnym.
    Świetne zdjęcia! *O* niby to zwykłe zdjęcia na rolkach, ale wyglądają tak cudnie. <3
    http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/
    http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że do nas wróciłaś, haha. :) Śliczne zdjęcia. x
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie,że wróciłaś. Co do zdjęć,zazdroszczę umiejętności jeżdżenia na rolkach,chyba ja nie umiem. Chociaż na łyżwach potrafię to może rolki też by przeszły :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post :)
    zapraszam do siebie na recenzję przyjazdu Paris Hilton do Łodzi i Łódzkiego fashion week <3

    http://lolaaa8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥