Jak sie cieszyc z powrotu do szkoly?

9/06/2015

Dokładnie to pytanie zadawałam sobie, gdy lipiec dobiegał końca a wraz z nim połowa wakacji stawała się przeszłością. Starałam się do samego końca cieszyć się z wakacji. Nawet ostatniego dnia, ostatnie minuty spędzałam z moją przyjaciółka, nie myśląc o szkole. Jednak gdzieś tam w mojej podświadomości gromadziło się coraz więcej myśli na temat szkoły. Te wszystkie myśli  były negatywne, bo wiadomo, że wraz ze szkoła zbliża się mnóstwo stresu, nieprzespane noce, przez naukę i cała masa problemów. Raczej nikt nie myśli o tych dobrych rzeczach, które na nas czekają wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, jak poznanie nowych ludzi, zawarcie nowych znajomości i rozpoczęcie nowych przyjaźni. Sama nie wiem dlaczego ludzie więcej myślą o tych negatywnych rzeczach, które na nas czekają niż o pozytywnych.

W połowie wakacji postanowiłam, że przestanę myśleć o 1 września, jako o dniu, w którym zaczną się stresy, a zaczęłam myśleć tylko o tych dobrych rzeczach. Dlatego też dołączyłam do wydarzenia "Jak być szczęśliwym na 1 września?". Myślę, że większość z was będzie wiedziało co to jest, ponieważ było to bardzo popularne wydarzenie. To wydarzenie bardzo dobrze wpłynęło na mnie, ponieważ zaczęłam odliczać dni do 1 września.
Później starałam się nie myśleć o tych negatywnych rzeczach, które zbliżały się wielkimi krokami, a tylko o tych pozytywnych, do tego stopnia, że pod koniec wakacji nie mogłam się doczekać aż pójdę do szkoły i poznam nowych ludzi. Pomimo tego, że jestem osobą która z ogromnym trudem zawiera nowe znajomości to jakimś cudem starałam się być otwarta na ludzi. Dzięki czemu jakoś się potrafiłam znaleźć w tej klasie. Na dodatek dowiedziałam się, że 5 września spełni się jedno z moich marzeń, na które czekałam ok. 2 lata.
Dlatego polecam wam myslec jedynie o tym co nam poprawia humor, a o rzeczach negatywnych raczej przestać myśleć.








Idealnie na początek roku szkolnego
5.09.2015 <3
 

You Might Also Like

32 komentarze

  1. To cudowne kiedy marzenia się spełniają!
    Pozytywne podejście do szkoły bardzo pomaga :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udało Ci się spełnić swoje marzenie :) Warto mieć pozytywne podejście do wszystkiego, nawet do szkoły.

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Twoje włosy!
    gratuluję spełnienia marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i bardzo fajny tatuaż :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja nauczycielka od polskiego urodziła się 1 września (oczywiście miała mamę nauczycielkę :P) I co roku śmiejemy się, że to nie może być dobry dzień :D

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że udało ci się odnaleźć w klasie. mi też jest zawsze ciężko nawiązywać znajomości. Ja strasznie boję się w tym roku testów gimnazjalnych.
    Btw mówiłam ci kiedyś, że zazdroszczę ci twoich włosów? Są cudowne!


    Zapraszam na nowy post: http://hellomyflower.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam tekst i tak się zastanawiam o co chodzi z tym 5 września, przewijam na dół i tam Jasiek. Naprawdę zazdroszczę!
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem zadowolona z tych wakacji, jednak wolę parę tygodni wolnego niż znowu te same zakłamane osoby. Ale chyba zmienię nastawienie, dzięki twojemu postowi... dziękuję.
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba widzieć plusy nawet tam, gdzie prawie ich nie ma :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo przestałam się zadręczać negatywami szkoły, a zaczęłam myśleć o pozytywach i dobrze mi to zrobiło! :)
    Zdjęcia genialne ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mogę pogodzić się z tym, że zaczął się już rok szkolny. Może dlatego, że mam wrażenie, że zmarnowałam te wakacje :(

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo Jasiek :D
    Prześlicznie wyglądasz, piękne zdjęcia :*

    Zapraszam na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  14. O Jasiu <3 Cudowne zdjecia, ja tam ciesze sie ze poszlam do nowej szkoly i poznalam nowych wspanialych ludzi :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. JASIEK! <3 Uwielbiam go jako youtubera! :D Zazdroszczę wspólnego selfie. :(
    Zdjęcia prześliczne. Bardzo ładnie na nich wyszłaś. :D
    Poklikasz w linki w poście w poniższym linku? Jest to dla mnie mega ważne. :)
    Wishlist - KLIK
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję spełnienia marzenia! <3
    słodkie zdjęcia!

    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełnienie marzeń, szczególnie na początku roku to coś szczególnie może poprawić humor :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj trudno jest cieszyć się z powrotu do szkoły :)
    Jeeej, Jaś <3 Zazdroszczę :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudno cieszyć się z powrotu do szkoły. Nigdy nie umiem się z tego cieszyć.

    http://betterlookattheeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!
    Ja się w sumie zawsze cieszę z powrotu do szkoły, ale po kilku dniach spędzonych tam, chcę znów wakacje.

    mery-neon.blogspot.com- klik/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i cudowne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak jak zawsze super wpis Aniu .Oczywiście świetne zdjęcie z Jasiem ;)

    http://footomagia.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze myślę o pozytywnych rzeczach związanych z 1 września, chociaż jednak czasami zastanawiam się jak dam radę skoro będzie jeszcze więcej nauki, etc. Staram się jednak tym nie przejmować :D

    Pozdrawiam
    pink-gerls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe