Moze pogadamy o pogodzie?

12/05/2015

Witam Was wszystkich ponownie, o ile o mnie jeszcze nie zapomnieliście!
Trochę mnie co prawda tutaj nie było. A to "trochę" to tak naprawdę nie trochę, a sporo, bo całe 3 miesiące, które zleciały mi jak pstryknięciem palców. Natomiast nie będę się tutaj tłumaczyć dlaczego mnie nie było, bo to nie o to chodzi i też Was to nie interesuje, a przynajmniej nie powinno.
Co prawda przestałam pisać bloga na chwilę, ale cały czas na bieżąco przeglądałam inne blogi. I powiem Wam, że nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale na prawie wszystkich blogach piszą o tym samym, czyli o pogodzie, szkole, zimie, nauce i jeszcze raz nauce. Ja się Was pytam dlaczego? Ja rozumiem, że chcecie podkreślić to jak bardzo Wam brakuje wakacji, ale naprawdę jak widzę te tematy na co drugim blogu to aż odechciewa się czytać tego samego co u większości.
Ostatnio wzięłam się za czytanie moich starych wpisów i szczerze mówiąc płakałam jak czytałam. Nie mam pojęcia o czym ja myślałam, gdy pisałam te "referaty".
Z tego co wiem ostatnio 3-klasiści pisali próbne egzaminy gimnazjalne, więc 3-klasiści jak Wam poszło?
Jeśli chodzi o mnie to sporo się zmieniło, bo jednak nowa szkoła, znajomi, nauczyciele i przyjaciele... Pomimo tego, że uwielbiam moją nową szkołę i znajomych, nie mogę doczekać się przerwy świątecznej (jak pewnie każdy) i czekam z niecierpliwością aż te 2 tygodnie dobiegną końca i nareszcie będziemy mieć wszyscy wolne!


*przepraszam, jeżeli jakieś zdjęcie jest nieostre, ale gdzieś posiałam pilocik do aparatu, a poza tym tego dnia zapomniałam o okularach, więc jedyne co widziałam to gdzie stoi aparat. Także  ostrość była po prostu fartem :)

 
 A jaka u Was pogoda?
No i oczywiście jak Wam idzie nauka,
bo to również temat pierwszego rzędu :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja jestem teraz w 3 klasie i nie powiem jest ciężko nie mówiąc już o egzaminach które będę pisała i szczerze to śmieszy mnie fakt, że historię napiszę pewnie na 2%.
    Jeżeli to nie był sarkazm, to u mnie pogoda taka sobie, a jeżeli był...no cóż nie załapałam haha.

    Jeżeli możesz to poproszę o klikanie w linki pod ubraniami: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

    A jeżeli chcesz sobie coś poczytać to zapraszam tu: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/we-make-our-history.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia! :*
    Zazwyczaj ludzie piszą o takich rzeczach bo nie mają pomysłu na nic innego, nie zawsze ma się wenę do pisania, a żeby post nie był "pusty" to piszą o pogodzie i nauce :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś, brakowało mi Twoich postów! Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś! Mam nadzieję, że teraz już zostaniesz:)
    Świetne buty!

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja juz wlasnie dawno nie pisalam o takich rzeczach, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że wróciłaś.Piękne zdjęcia :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciłaś i to w pełnej klasie !
    Dobrze, że poruszyłaś temat ostatnich wpisów połowy blogerów! Zdecydowanie się z tobą zgadzam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , że wróciłaś. Każdemu taka przerwa się przyda. Również zauważyłam te tematy xd I do tego dochodzi temat Świąt, czyli wszędzie podobne posty :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że będziesz pojawiać się tu częściej! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wróciłaś do nas! Śliczne zdjęcia. Zdjęcia mają bardzo dobrą ostrość. :D <3
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że wróciłaś :). Świetne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie , organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi , więc zachęca do odwiedzenia.
    Konkurs - Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam moją szkołę, ale również nie mogłam się doczekać przerwy świątecznej, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna z Ciebie myszka haha! zaobserwowałam

    Mój blog klik
    zapraszam do siebie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja,niebo ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja, strasznie mi się podoba :) Ta opaska wygląda uroczo! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥